Hallo, Ik weet dat er al een soortgelijk topic is, maar ik ben heel benieuwd hoe oud je was toen je stopte met de anticonceptie/jullie de eerste ronde in gingen. Mijn vriend vindt 23 toch wel een beetje jong... Ikzelf niet! Maar hij kijkt naar de mensen om ons heen, die eind '20 bevallen zijn. Ik denk zo: wie weet hoe lang het duurt & je bevalt pas 9 maanden later, dus... Bovendien heb ik schijt aan de mening van anderen. Ik voel dat ik er klaar voor ben. Graag voor hem geen topic vol meningen (mag voor mij natuurlijk wel ) maar gewoon een overzichtelijke poll met uitslagen. Dankjewel!!
ik was net een maandje 25, meteen zwanger en bevallen toen ik 25 was. nu ben ik 28 en in de 2e ronde voor kindje nummer 3!
Ik was 26 toen ik stopte met de pil en net 27 toen ik bevallen ben. Bij de 2e was ik 28 toen ik stopte met de pil en zwanger werd en 29 toen ik beviel.
Ik was 25 toen we stopten met de pil. Helaas hebben we vijf jaar op een kindje moeten wachten. Ik was nog net 29 toen onze meid geboren werd.
Ik was 27, bijna 28, toen onze eerste ronde begon. In ronde 7 was het raak en ik was 29 tijdens de bevalling.
jep, voel me met 31 ook ineens best wel oud... Gek genoeg is het in mijn vriendenkring helemaal niet oud! Ben niet meer de eerste, maar ook nog niet de laatste die bezig is (voor zo ver ik weet). Helaas gaat het ook langer duren dan ik graag zou willen. Hoop nu toch heel erg nog op mijn 32e mijn 1e kindje te kunnen krijgen...
Hoi, ik ben nog 29 jaar. In september word ik 30. Ik ben op 9 april gestopt. Ik hoop dat het niet al te lang zal duren. Ik kan eigenlijk niet wachten om zwanger te worden. Ik heb er zin in!! Groetjes
ik was net 23 maar was met 22 al gestopt om ff te ontpillen maar dat werd miskraam en daarna was ik 23 toen ik aantelde en 24 bevallen en nr 2 was ik net 25 en toen ik beviel was ik ook nog 25. dus jong en rap op elkaar
Ik was 19 toen de pil de deur uit ging en mn man 23 Nu na ruim 3 jaar een goede zwangerschap ( 2 eerdere miskramen gehad ) en ik ben nu 22 en mn man 26
Hier ook 19.. Toen ik zwanger was, mk helaas, 7 maanden later weer zwanger en op 20 jarige leeftijd bevallen van een kerngezonde zoon en nu 21 bezig voor nr 2.. Leeftijd speelt geen rol, alleen een goede basis en alle liefde voor de kleine.. Je voelt zelf wanneer je er klaar voor bent!
Tot nu toe ben ik geloof ik de oudste . Gestopt met de pil op mijn 34e en over 2 daagjes wordt ik 35 en in augustus verwachten wij ons eerste kindje.
Ik ben 22 jaar en m'n verloofde 25. We zitten nu in ronde 2, en in spanning. Ik ben 1 dag overtijd, maar gisteren negatief getest. Geen bloed is goede moed, haha.