Helemaal in de war?

Discussion in 'Zwanger worden' started by toetjes, Dec 20, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. toetjes

toetjes Lid

Jan 17, 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hallo dames..

5 december heb ik een zware maar dan ook een hele zware menstruatie achter de rug.. Iets in mij zegt dat het wel eens een miskraam geweest zou kunnen zijn??!

Dus we zijn weer met volle moed aan een nieuwe ronde begonnen!
    Een deze dagen zou ik mijn eisprong moeten hebben..maar ik heb het idee dat ik deze keer of een hele vroege eisprong heb gehad of een dubbele?
    Al een aantal dagen als ik wakker word misselijk en het gevoel als of ik moet spugen.. Vanochtend was het zo ver..was weer eens misselijk dus ben even langer blijven liggen zodat het kon zakken..ik was de was aan het opvouwen en de geur vAn de wasverzachter wat ik normaal lekker vind ruiken was nu ineens een geur waarvan ik niet tegen kon..begon te hoesten wat ik meestal doe voor het spugen..dus ik snel naar beneden.. En ineens ik moest vlug naar het toilet en ja hoor begon te spugen..
    Maar dat is dan toch wel erg snel als er een vroege eisprong is geweest? Of ben ik gek aan het worden..
    Ik hou mezelf steeds voor dat het misschien de griep kan zijn..

Maar zijn er dames die ook een vroege eisprong hebben gehad en eigenlijk dan " vroeg in de cyclus" symptomen hadden??

Groetjes

2. ilse1980

ilse1980 Actief lid

May 12, 2010
    383
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was je menstruatie op tijd die 5e dec? Of is er een kans dat je misschien toch zwanger bent?

3. toetjes

toetjes Lid

Jan 17, 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    eigenlijk moest ik 4 dec ongesteld worden maar had 3&4 dec wat ligt roodbloedverlies en in de nacht van 4op5 is het doorgezet en voor een goeie ook!😱 .. Heb na die tijd wel heel erg last gehad van mijn borsten!
    We zijn zodra het bloeden gestopt is met om de dag een feestje te vieren tussen de lakens😉
    Maar omdat ik nu al een paar ochtenden op een rij misselijk ben en vanochtend met spugen erbij spookt het toch wel door mijn hoofd..
    Mijn oma zei oei oei ben je in verwachting hahaha.. Mijn moeder zei ook of het kan ook iets anders zijn als een griepje..
    Natuurlijk hoop ik toch wel dat de kans er is dat ik zwanger ben..maar ga er niet van uit om teleurstellingen te voorkomen☺️

4. BiancaElisabeth

BiancaElisabeth Fanatiek lid

Jan 25, 2012
    1,858
    1
    0
    Gelderland
    Je kunt altijd een testje doen ;)

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

Jul 10, 2008
    13,548
    524
    113
    Female
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wanneer 5/12 echt je menstruatie is geweest dan is nu al symptomen van een zwangerschap hebben wel vrij vroeg.... je eisprong was bij een normale cyclus dan pas net afgelopen vrijdag geweest... dan zou je nu nog geen symptomen kunnen hebben aangezien het bevruchte eitje dan nog niet is ingenesteld (meestal 5 6)

6. Scarlett1985

Scarlett1985 Fanatiek lid

Jul 5, 2014
    1,420
    0
    36
    Misschien toch even een testje doen, en anders misschien gewoon griep. Griep heerst nogal op het moment.

7. toetjes

toetjes Lid

Jan 17, 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    @ hopmarjanneke: juist dat vond ik zelf ook al. Daarom misschien een vroege eisprong ( niet dat ik er vanuit ga hoor😉)
    Ik wacht gewoon netjes tot de duivels zouden moeten komen.

@scarlet en Bianca: testen wacht ik even mee😉 we gaan eerst lekker kerst vieren en dan zien we wel weer verder haha

8. Floortje90

Floortje90 Actief lid

Sep 25, 2014
    312
    0
    0
    Ouderenzorg
    Uithoorn
    Dat zou ik niet doen... Straks ga je verkeerde dingen eten en alcohol drinken met misschien wel een vruchtje in je buik...
    Daar kun je misschien spijt van krijgen, een test is zo gedaan en haalt een hoop onzekerheid weg.

9. toetjes

toetjes Lid

Jan 17, 2013
    61
    1
    0
    NULL
    NULL
    @floortje dat is ook weer zo..denk dat ik morgen dan maar even snel naar de winkel ga😉

Share This Page