Hoi, Ik ben benieuwd of er hier nog meer mensen zijn die nog gaan stappen terwijl ze zwanger zijn? Is het niet gevaarlijk dat je al die rook binnen krijgt, of dat er iemand tegen je buik stoot? En drinken jullie wel of niet...ik niet maar ben gewoon benieuwd hoe jullie ervaringen zijn. Groetjes
ik ben toen ik 8 weken zwanger was weggeweest. heb niks gedronken maar was vrij snel moe. daarnet stelde mijn mannetje voor om wat te gaan drinken, ik vind het een goed idee. dus vanaaf gaan we weer. heb wel zin om even lekker te dansen. we gaan niet naar een al te drukke tent zodat mijn buik bespaard blijft. maar drinken =NO!
Op de dag dat ik positief testte (was op een zaterdag) ben ik nog op stap geweest (niks gedronken!.. nouja.. een 7upje ) maar voelde me er totaal niet prettig bij met die drukte en harde muziek. Sindsdien ben ik niet meer op stap geweest.. Vind het maar eng met een dikke buik..
Ik ben bij de meiden weleens op stap geweest , ik drink niet als ik uitga ik heb er deze keer totaal geen behoefte aan gehad. Dit wordt vast een interessant topic
Ik ben niet uitgeweest terwijl ik zwanger ben.. Ow, of telt een concert ook mee Ben nl wel in het begin van mn zws naar een concert van Live geweest in de HMH. Niet gedronken en niet gerookt (gestopt).
Ik ben tijdens mijn vorige zwangerschap, toen ik ong. 5 maanden ver was, naar een concert van Marco Borsato geweest. Ik heb geen alcohol gedronken (persoonlijk vind ik dat not done als je zwanger bent en zonder drank is het feestje niet minder gezellig). Je buik bescherm je instinctief. Zodra er iemand in je "zone" komt word je allert en sta je klaar om een zet te geven..Van roken geen last gehad, maar het was dan ook in de Kuip, dus openlucht...Wat ook erg leuk was, was dat mijn kindje reageerde op de muziek, vooral bij drukke nummers begon hij lekker te zwemmen...
Ik ga af en toe nog wel naar m'n stamkroeg. Maar daar is het meestal niet zo druk. Drink meestal bavaria malt.
Ik ga ook nog wel eens stappen, maar drink dan geen druppel. Op fris en water na dan (LOL) Rookige ruimtes en drukte kan je toch niet echt vermeide.
Hey Ik ga niet zo veel uit maar wel eens vaker gaan eten, dan drink in 1 glaasje rode wijn of 1 biertje en dan gedaan en ja hoor het smaakt! Mijn gyne zegt dat er absoluut niks mis mee is 1à2 glazen alcohol per week te drinken dus waarom niet...
Wij gaan nog ca. 1 x per week of 1 x per 2 weken een avondje naar onze stamkroeg... ik drink sowieso niet meer sinds ik weet dat ik zwanger ben... dus drink nu al meer dan 5 mnd niet meer. En rook.. tja.. daar ontkom je niet aan... En de meeste weten wel dat ik zwanger ben, en anders zien ze het wel, dus heb nog nooit gehad dat er iemand keihard tegen mijn buik aan knald ofzo...
Ben niet superveel wezen stappen in mn zwangerschap. Ben wel naar concert geweest, maar dat waren zitplaatsen.... En wel 's naar cafeetje. Oh ben wel naar Sensation Black geweest, dat wilde ik echt niet overslaan hihihi Maar braaf nix gedronken of gerookt (zoals heel mn zwangerschap). En een buik had ik nog niet met 4 maanden. Hield het niet uit tot het einde zoals normaal, maar toch tot een uurtje of 4 gebleven. Maar ik vind dat als je er goed bij voelt het gewoon moet kunnen hoor.
Ik ben vorige week nog wezen stappen en ook gewoon lekker gedanst. Ik kan minder langer dansen dan normaal dus vaak pauzes en ff zitten. Drinken en roken doe ik niet meer. En toen ik 12 weken zwanger was ben ik naar concert van Keane geweest. Rokerige ruimtes probeer ik te vermijden maar zo nu en dan ontkom je er niet aan.
In het begin ging ik wel regelmatig en heb dan ook geen alcohol gedronken. De laatste keer was met mijn vrijgezelle feest toen was ik 27 weken zwanger daarna vond ik het niet meer prettig om met dikke buik door al die mensen te struinen. Ik verheug me wel weer op een gezellige stapavond en zodra ik met de borstvoeding klaar ben dan ga ik echt weer een keer goed en dan weer met redelijk wat alcohol. Ben benieuwd dan zal wel na een paar glazen op z'n kop staan , hahaha.
Ik had met 10 weken een vrijgezelle avond... Ging goed, maar je voelt je wel minder op het gemak. Ga niet zo graag meer stappen of een kroeg in, vanwege de drukte en rook... Maar ga nog wel uit eten ofzoiets... Drinken doe ik niet en roken ook niet.
Ik ben in september uitgerekend en half augustus is er hier in het dorp feestweek in het dorp. De vrijdagavond was altijd "mijn" avond.. Kids uit logeren en feesten maar. Zoals ik nu denk, ga ik er ook heen met mijn dikke buik (alleen wat rustiger). Maar aan de andere kant denk ik weer dat ik dan maar dit jaar oversla, kan dan toch niet echt gezellig meedoen. Ik zie wel, maar als de zwangerschap het toelaat zou ik niet weten waarom je niet zou kunnen stappen. jikke
ik ga nog echt wel stappen( nou ja zover ik dat dan al deed) maar drinken nee dat doe ik even niet. groetjes susanne
Ik stap normaal eigenlijk al niet meer die tijd heb ik wel gehad, beetje rond al die ukkies van 16 rondspringen zie je mij niet meer doen... ik heb het keigezellig thuis of avondje bij vrienden ofzo. Uiteraard word er dan niet gerookt, ik ga niet graag in rokerige ruimtes staan maar als iemand een sigaretje zit te roken en ik zit ernaast vind ik het ook weer "not done" om te vragen of hij hem voor mijn baby wil uitmaken, maar ik kies meestal niet rokers plek ofzo behalve als er dus niets anders vrij is. Stappen zou ik al helemaal niet doen tenminste hoe ik het deed toen ik ECHT ging stappen (laatste keer was 20-21 ofzo) ik bedoel zie mezelf niet meer dansen als ik toen deed en straks al helemaal niet met een buikje, zou me niet prettig voelen met zoveel mensen om mij heen. En voel me er gewoon te oud voor, ik heb het thuis veel gezelliger en voel ik jong naast mijn vriend Avondje bios, met de honden de bossen in, winkelen of dagje thermen doen we wel vaak maar als je in het weekend dagje thermen heb gedaan dans je in de avond echt niet meer (zo kapot ben je dan!) Drinken deed ik trouwens zoiezo al niet met stappen omdat ik dronken mensen meestal heel vervelend vind en me eraan erger dat ze niet gewoon gek kunnen doen zonder die alcohol (nou ja erger ik vind het eerder zielig komop je hebt dat toch niet nodig?) voordat ik zwanger was deed ik weleens een glaasje wijn omdat ik dat lekker vind meer niet..
@ponyville er zijn ook uitgaansgelegenheden waar geen ukkies van 16 rondhuppelen hoor Tenminste hier wel, ligt er maar net aan waar ej voor kiest denk ik. En ik heb het dan niet over een bruine kroeg
Nou dan vraag ik me af waar je allemaal komt, want ik ben nog niet in een rokerige ruimte geweest sinds ik zwanger ben. Meeroken is net zo slecht voor je kleintje als roken, dus ik vermijd nog meer dan normaal iedereen die rookt. Vind het nog vies ook.
Ja dat vraag ik me idd ook af... De rokerigste ruimte waar ik ben geweest is de huiskamer van een jarige vriend en daar ben ik met een half uur weer weggegaan omdat het helemaal blauw stond. Verder ga ik niet naar kroegen of discotheken... Ben als de dood dat er iemand tegen me aanstoot. Verder hou ik het toch niet vol om de hele avond te staan. Laat staan dansen! En alcohol... Naar mijn mening uit den boze als je zwanger bent! Dus drink ik geen drup!