cyclus dag 80!!!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door deniseee, 31 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Zoals de titel al aangeeft. Cyclus dag 80 en nog niks te bekennen... Enkele weken geleden een paar keer een test gedaan. Allemaal negatief af en toe een dag met wat krampjes maar er gebeurt maar niks. Nog nooit zolange cyclus gehad... Altijd rond de 40 dagen... Pfff wat heeft mn lijf toch..

2. Boeffie2013

18 dec 2012
    34
    0
    0
    Werk en me schatje
    Den Haag
    Meis ,

ik snap je frustratie , alleen heb ik dat nog nooit ervaring , want onze lichamen wel niet kunnen doen met ons pffffffff
    Hoop dat je snel wat duidelijkheid krijgt

Liefss

3. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaa pfff k ga overmorgen naar eens mijn huisarts bellen want dit heb ik nog nooit meegemaakt... Zo frustrerend

4. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Helaas komt dit mij wel bekend voor, mijn cyclus van de afgelopen maanden schommelt ook enorm. Ik heb nog nooit op 28-35 dagen gezeten (wat normaal is), zit meestal op 40 - 60 dagen. Ook wel eens een uitschieter van jouw kaliber gehad....Nou ben ik altijd al onregelmatig ongesteld geweest, nu een paar jaar met de pil gestopt (die ik ook maar kort had geslikt) en sindsdien zit er enige regelmaat in, maar hij blijft lang! Troost je, het komt echt veel voor en zolang je gewoon een eisprong hebt, is er niets aan de hand.

Vermijd vooral stress, en als je je cyclus wilt helpen adviseer ik Etos Zwanger Worden (zit vingus in wat positief op je cyclus werkt) of bijv teunisbloemolie. Ik gebruik alleen Etos Zwanger Worden multivitamine omdat teunisbloemolie de kans op een miskraam kan verhogen. En aangezien ik (net als jij) niet weet wanneer mijn eisprong is, kan ik er dus niet op tijd mee stoppen. Maar er zijn genoeg meiden die hier een zeer positieve ervaring mee hebben, ik hoop dat je cyclus snel weer op peil is!

5. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Hoi, wat vervelend he, die lange rondes steeds! Ontzettend frustrerend!!
    Ik heb het ook. Langste was 66 dagen en zit nu op 40 dagen. Vanochtend negatief getest, helaas.
    Goede tip, Marriedgirl! Ik ga denk ik ook maar die etos zwanger worden pillen kopen. Ik wacht wel 'even' tot deze cyclus voorbij is

Sterkte denisee! Hopelijk word je snel ongesteld of - beter nog - ben je snel zwanger!

6. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Weet je of je normaal gesproken een eisprong hebt? Als het te lang aanhoudt zou ik eventjes naar de dokter gaan. Die kan eventueel iets meegeven om menstruatie op te wekken. Misschien is het een eenmalig iets.

Maar als je de komende maanden onregelmatig blijft -ik weet natuurlijk niet hoe lang je al probeert zwanger te raken- zou ik toch eventjes teruggaan naar de huisarts. Ik kreeg ook valse hoop omdat ik niet ongesteld werd (langste cyclus duurde 133 dagen), maar als je testjes dan ook negatief blijven is dat wel naar omdat je geen duidelijkheid hebt.
    Voor mij hielp het om alles op papier bij te houden. Voor mezelf, en voor de huisarts.

En natuurlijk veel succes :)
    Etos zwanger worden had bij mij helaas geen effect.

7. mamajj

mamajj Niet meer actief

hoi, wat balen voor je zeg. hoelang ben je gestopt met de pil?? ik zit deze maand rond de 50 dagen!
    toeval of niet, na 3 dagen Zwanger worden van het merk ETOS geslikt te hebben kreeg ik een eisprong ( achtergekomen dmv ovulatietesten).... misschien een optie?

8. Sandydv

Sandydv Lid

17 jul 2012
    40
    0
    6
    Hoi,

Ik heb ook hele lange cyclussen. Ben al bij de gyneacoloog geweest, maar blijk inderdaad gewoon een eisprong te hebben. Wel ben ik te zwaar, dat kan de hormonen in de war brengen.
    Dus deze maand aan het afvallen en aan de etos zwanger worden pillen. En ja hoor.. een cyclus van 29!! Toeval? Ik weet het niet en hoop dat het zo blijft gaan :)..

Dus misschien toch de moeite waard om de etos pillen te proberen.

Succes!

9. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Okee thnx dames voor de tips.. Ga ze morgen meteen halen... Ik ben niet heeel onregelmatig ongesteld eigenlijk altijd tussen de 40-43 dagen nooit langer. Zijn nu een goed half jaartje bezig.. Maar had het even langs me neer gelegd.. Dat constant ermee bezig zijn was zo vermoeiend...

10. Marriedgirl

Marriedgirl Bekend lid

13 mei 2012
    585
    2
    0
    Ik slik nu bijna 3 weken de Etos multivitamine en sindsdien allerlei kwaaltjes gehad, waar ik in dit geval erg blij mee ben: het lijkt erop dat er een eisprong is of is geweest de afgelopen dagen! Ik doe (nog) niet aan ovulatietesten of temperaturen, we zitten in onze eerste ronde en wil me er niet teveel mee bezig houden. Ik ben heel benieuwd hoe snel ik zwanger zal raken, ik heb in ieder geval goede hoop wat betreft mn cyclus! 7 maart nog zonder Etos zwanger worden mn eerste dag van mn menstruatie gehad, als ik dan nu alweer een eisprong heb gehad (wat ik denk in de laatste week van maart) zou dit natuurlijk geweldig zijn! Hebben om de dag geklust, en doen we nog steeds....Maar denk dat het op lange termijn wel vermoeiend zal worden pff! ;) We wachten af....maar ik zou zeker de Etos Zwanger Worden multivitamine halen, kost 7 euro nog wat, kun je 30 dagen mee vooruit!

11. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    Sterkte! Ik weet hoe het voelt, helaas! Langste cyclus was hier rond de 133 dagen.. En dan ben ik ongesteld geworden d.m.v. Provera, dus het had ook langer kunnen zijn..
    Goed dat je de huisarts gaat bellen. Wel echt doen, he!

12. knutselkitty

knutselkitty Fanatiek lid

30 jan 2013
    2.026
    66
    48
    Vrouw
    Sprookjesbos
    Ik wacht 'pas' 55 dagen nu, maar denk dat ik je gevoel wel beetje snap.. Vriendlief wil dat ik deze week afspraak maak met huisarts..

Heb al vaker gehoord over die zwanger worden vitamines.. Misschien toch maar eens kijken!

Succes in ieder geval Denise!

13. deniseee

deniseee Bekend lid

9 sep 2012
    588
    205
    43
    NULL
    NULL
    Jaaa dankjewel allemaal.. De dokter zou nog een tweede keer terug bellen want ze dachten eerst dat ik helemaal niet ongesteld was geworden sinds ik met de pil ben gestopt. Maar dat hebben ze niet meer gedaan dus morgenvroeg maar meteen bellen. ben erg benieuwd. Vandaag bgonnen aan de davitamon compleet mama voor en tijdens zwangerschap. En dan maar weer afwachten en rustig verder klussen en dan zullen we wel zien. Hihi

14. Maria87

Maria87 Niet meer actief

spannend, denisee, ben benieuwd!
    Hier dag 41 en nog steeds niets van een ongesteldheid te bekennen. Ga morgen maar weer een zw-test doen...

15. Yessen

Yessen Niet meer actief

Hoi allemaal,

Als je een cyclus hebt van langer dan 45 dgn wacht dan niet met een afspraak maken met je huisarts! De kans is groot dat je dan geen eisprong hebt gehad.

Ik had ook extreem lange cyclussen, zie onderschrift. Ik had wel elke keer een eisprong. En met clomid slikken, wat je dan voorgeschreven krijgt, krijg je dan een regelmatige cyclus van ongeveer 28 dgn, wat je kansen op zwangerschap enorm verhoogt, want je krijgt meer kansen in een jaar!

Succes dames!

Groetjes Yvonne

16. Maria87

Maria87 Niet meer actief

goede tip! Hoe snel ben jij naar je huisarts gegaan? Ik ga volgende week maar eens een afspraak maken, word erg onzeker van die lange cyclussen...

17. Yessen

Yessen Niet meer actief

Hey Maria87,

Ik ben na drie cyclussen naar de huisarts gegaan, eerste cyclus duurde 81 dgn, tweede 69 en derde 67. De eerste twee cyclussen was ontpillen naar mijn idee en wilde even afwachten, ook gebruikte we toen nog condooms omdat ik eerst (na 14 jaar pilgebruik) wilde ontpillen. Aan het begin cyclus 4 toen ik nog ongesteld was ben ik naar de huisarts gegaan. Ik kon dezelfde dag nog terecht en zat een week later al bij de gynacoloog. Het gaat allemaal erg snel als je eenmaal een afspraak hebt gemaakt.

Ik zou niet wachten met een afspraak maken en gewoon vandaag bellen. Lange cyclussen maken je erg onzeker en je zit al op dag 42 zie ik in je handtekening. Lijkt mij voldoende reden om een afspraak te maken met de huisarts en een doorverwijzing naar de gynacoloog te krijgen.

Weet je hoe je cyclus was voordat je begon met de pil? Is een vraag die je ook zeker krijgt bij de huisarts. Was die toen ook al onregelmatig dan heeft afwachten/ontpillen sowieso geen nut.

Groetjes Yvonne

18. Maria87

Maria87 Niet meer actief

Dankjewel Yvonne!

Fijn dat het zo snel is gegaan toen je eenmaal naar je huisarts ging.
    Ik weet niet zo goed meer hoe mijn cyclus was voordat ik aan de pil ging. Ik was net 16 toen ik aan de pil ging, nu bijna 10 jaar geleden. Meen me te herinneren dat het wel een hele tijd erg onregelmatig is geweest en ook vlak voordat ik aan de pil ging was dat zo (toen was ik bang dat ik zwanger zou zijn omdat ik maar niet ongesteld werd. Toen ik uiteindelijk wel ongesteld werd ben ik meteen daarna aan de pil gegaan).

ik ben wel een beetje bang om naar de huisarts/gynaecoloog te gaan: straks is er iets mis :( maar ja, als ik niet ga, kan er sowieso iets mis zijn alleen weet ik het dan niet en dat is eigenlijk nog vervelender...

Bedankt voor het meedenken!

Groetjes, Maria

19. Aster14

Aster14 Fanatiek lid

9 mei 2012
    1.689
    8
    38
    Docent
    Midden van het land
    @Yvonne: niet iedereen wordt gewoon doorgestuurd, hoor! Ik was op 14 oktober voor het laatst ongesteld geweest, daarvoor ook extreem onregelmatig en ik werd eind januari pas doorgestuurd. Uiteindelijk heeft mijn cyclus rond de 133 dagen geduurd en ik ben ongesteld geworden door Provera.
    Niet iedere huisarts stuurt dus iedereen door. Ik was al bijna een jaar bezig en daarom, denk ik, ook doorgestuurd. Ken ook dames die al 5 maanden niet ongesteld geweest zijn en echt nog niet doorgestuurd worden.

Maar, wie niet waagt, die niet wint! Hou er alleen wel rekening mee dat je nog even geduld moet hebben.

20. Maria87

Maria87 Niet meer actief

pff... dat is ook frustrerend, als je zooo lang niet ongesteld wordt en maar niet doorverwezen wordt! Dan valt het mij nog 'mee', met cyclus tussen 41 en 66 dagen (tot nu toe)...

Deel Deze Pagina