Onzekerheid....

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Louska, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Louska

    Louska Lid

    30 jun 2007
    46
    0
    0
    Recruiter
    Rotterdam
    Vandaag 4 weken geleden is mijn spiraal eruit gegaan en zijn we gelijk met "klussen" begonnen.
    Vandaag zou mijn eigenlijke cyclus weer moeten beginnen maar ben niet ongesteld geworden. En dat terwijl mijn cyclus, voordat ik mijn spiraal kreeg, extreem op tijd was. Om de 28 dagen exact.
    Nu schijnt het zo te zijn dat als de spiraal eruit is dat dan je cyclus ook sneller begint. Een soort van reorganisatie. Maar ook de afgelopen 4 weken geen druppel bloed verloren.. Zou ik dan toch zwanger zijn?

    2 dagen geleden kon ik mijn geduld absoluut niet meer bedwingen en heb ik een test gedaan: Negatief.

    Ik begrijp ook natuurlijk dat je niet zo snel zwanger hoeft te zijn, maar gezien mijn vorige zwangerschap (door de pil heen) en gezien mijn familie (allemaal in één keer) zou het toch een optie kunnen zijn..

    Dus nu begrijp ik het helemaal niet meer... eeuuhhh...
     
  2. Brigitte

    Brigitte VIP lid

    25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Louska,

    je zult toch nog even geduld moeten hebben, want na het spiraal kun je een tijdje een onregelmatige cyclus hebben, doordat je lichaam weer zichzelf moet worden. Met name na een hormonenspiraal. Kan binnenkort al, maar kan ook een paar cycli duren.
    Dus wacht nog maar even af. Mocht je nu over en paar dagen nog niet ongesteld zijn, kun je nog eens testen, maar onzeker kan het nog even blijven. Als je nu na 2 weken nog niet ongesteld bent geworden, kun je voor de zekerheid even de huisarts raadplegen.

    Groetjes Brigitte
     

Deel Deze Pagina