Foliumzuur met of zonder visolie?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door cd28, 26 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    Bij onze dochter heb ik de standaard foliumzuur geslikt en later toen ik zwanger was degene met visolie. Dit omdat ik weinig vis eet en het goed schijnt te zijn.
    Welk merk gebruiken jullie? En dan met of zonder visolie?

2. Mommysince13

Mommysince13 VIP lid

7 nov 2012
    5.683
    326
    83
    Vrouw
    Horeca medewerker Hotel
    oef niet over nagedacht eigenlijk, ik slik van het kruidvat, foliumzuur met vit. D
    Visolie lijkt me in mijn geval ook niet erg onverstandig omdat ik door een genetische aandoening een te hoog cholesterol heb

3. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    ik heb voordat ik zwanger was foliumzuur met vitamine D van kruidvat eigen merk geslikt. Nu ik zwanger ben ben ik overgestapt op Dagravit mama en baby en daarnaast slik ik visolie 1000mg van kruidvat eigen merk. Ik heb gekeken op internet wat een zwangere vrouw binnen moet krijgen en vervolgens foto's gemaakt van verschillende zwangerschapsvitamines wat er in zat. En thuis op de bank een vergelijking gemaakt van welke vitamine er het beste in de buurt kwam qua hoeveelheden en daar is deze combi uitgekomen

4. Molensteen

Molensteen Fanatiek lid

17 nov 2014
    4.059
    21
    38
    Vrouw
    Vk adviseert bij wanger zijn visolie vooraf weet ik niet

5. cd28

cd28 Fanatiek lid

25 jul 2012
    1.344
    106
    63
    dan neem ik eerst maar weer zonder die visolie en later weer over schakelen.

6. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ik heb van davitamon mama compleet met visolie. Heb deze eigenlijk gebruikt vanaf het moment dat ik een positieve test had. Daarvoor had ik de mama compleet zonder visolie.

Deel Deze Pagina