Innesteling???

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Geertje80, 26 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Geertje80

Geertje80 Lid

13 mei 2014
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Goedemorgen iedereen,

Wij proberen zwanger te worden van nummer 2. Duurt al een tijdje en hebben net alle onderzoeken gehad. Daaruit kwam niets geks en we zijn weer voor een half jaar naar huis gestuurd :)
    Nu zit ik op dag 18 van mijn cyclus en afgelopen nacht heb ik een half uur lang heftige steken en krampen links in mijn onderbuik gehad. Pfff was even pittig maar trok na half uurtje weer weg.
    Nu vraag ik mij af, kan dit de innesteling zijn? Het voelt nu nog soms een beetje weeïg aan.
    Ik hoop zo dat het dit keer raak is!
    Hoor graag wat ervaringen van jullie :)

2. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Het kan ook de laatste groeispurt van je ei zijn. Hoe lang is je cyclus. En weet je wanneer je ongeveer je eisprong hebt?

3. Geertje80

Geertje80 Lid

13 mei 2014
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Hi LJJ,

Dank voor je reactie.
    Mijn cyclus is rond de 27 dagen (soms 26 of 28) en meestal is mijn eisprong rond de 13e dag van mijn cyclus
    Ik voel nu in mijn zij af en toe wat spierpijn, best gek :(

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Je eisprong zelf voel je helaas niet. Het daadwerkelijke springen kan alleen bevestigd worden door een temperatuurstijging of op een echo.
    Misschien is je ei nog niet gesprongen en is hij dit keer later.
    Als je de pijn hebt gehad op cd 13 dan zal hij op cd 14/15 misschien gesprongen zijn. Het is onwaarschijnlijk dat je nu een evt innesteling voelt. Het duurt ongeveer 5-10 dagen na je ei voor het vruchtje zich innestelt. Dus Tussen cd 19-24 op zijn vroeger in jou geval.
    Overigens voelen/merken maar zeer weinig vrouwen iets van een innesteling, dus hou je er niet te veel aan vast.
    Om deze redenen kan je je twijfels hebben over je dag van eisprong..

5. Geertje80

Geertje80 Lid

13 mei 2014
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Dank je wel! Dan laat het idee van zwanger zijn deze maand maar weer varen :(

6. Enna87

Enna87 Actief lid

29 sep 2015
    264
    8
    18
    Dan kan er alsnog iets positiefs uitkomen toch? Wie weet is je ei idd later dan cd 13.. Dan kan innesteling nog plaatsvinden :)

7. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Als je eisprong op dag 13 is en je op dag 18 pijn voelt kan het toch best een innesteling zijn? Uitgaand van dat een eitje er 5-10 dagen over doet om in te nestelen :)
    Ik hoop het voor je!

8. guusje99

guusje99 Fanatiek lid

7 jul 2009
    1.238
    1
    0
    Financiële dienstverlening
    Noord Brabant
    Eens met zoesje :)

Zon 20% van de vrouwen voelt wel degelijk de eisprong / de innesteling. Bij de innesteling beschrijven ze vaak of felle pijnlijke steken / krampen gedurende korte tijd. Of ervaren gedurende een dag/ 2 dagen krampen en een menstruatie achtig gevoel. Althans dat is wat het overgrote deel zegt.

Genoeg verhalen gelezen van vrouwen die voelden wat jij voelde en die zwanger bleken. Het enige wat erop zit is afwachten. Succes en duim voor je!

9. Zoesje

Zoesje Fanatiek lid

21 okt 2015
    1.241
    25
    38
    Vrouw
    Plus ik had gister hetzelfde.. Ik voelde eergisteren de hele dag plopjes in m'n buik en gister werden dat krampjes en steekjes en toen had ik een beetje roze bloedverlies met inimini rode stukjes erin.. Dat was ook zo'n 5 dagen na vermoedelijk ei

10. Geertje80

Geertje80 Lid

13 mei 2014
    44
    4
    8
    NULL
    NULL
    Dank iedereen voor de reacties. dat geeft mij toch weer moed :)
    Ook heb ik gisteren de hele dag soort spierpijn in onderbuik en zij gehad, ook weer zoiets!
    Spannend Zoesje! Ik zal duimen voor je

11. clarajilla

clarajilla Fanatiek lid

23 feb 2015
    3.654
    918
    113
    Ik had gister links wat lichte krampen wat door trok in een spier in me boven been. En me onderbuik voelde wat gespannen aan .Vanmorgen hele erge menstruatie kramp gehad voor 5 minuten ( 11dpo) werd misselijk van de pijn, voelde me slap en zweet brak me uit trok gelukkig weer snel weg! en ik heb vandaag weer een enorme temp dip..(kaartje in handtekening) en nu weer wat lichte krampen links naast heup!
    Zou dat ook nog een innesteling kunnen zijn?

Deel Deze Pagina