Hallo allemaal, Ik vraag me af wanneer jullie voor het eerst jullie kindje hebben gevoeld? En vanaf wanneer zou het kunnen dat je het voelt?
Dit is ons 2de kindje en mijn placenta ligt achter. Hier voelde ik ons meisje met 15 wk en nu Ie ik mijn buik al bewegen. Heb je een voorliggende placenta dan kan het zijn datje het pas voel vanaf een week of 20. En bij een 2de kindje zeggen dat je het sowieso eerder voelt omdat de spieren niet meer strak zijn.
Ik voelde al bij week 12 de plopjes en kriebelingen, vanaf week 16 echt duidelijk geloof ik. Is mn eerste kindje
Hier ook vanaf een week of 12 al kriebelingen, al herkende ik dat later pas als zijnde mijn kindje...
Het eerste duidelijke teken van leven was bij 16 weken op de kop. Nu zijn er dagen dat ik niet echt veel voel en andere dagen waarop ik veel voel. Erg verontrustend soms, maar goed, het is niet anders
Ik rond de 20weken, 1e kindje, wat eigen buikvet én een voorliggende placenta. Had verwacht wat later te voelen maar overuidelijk de druktemaker in mijn buik. ML voelde hem aan de buitenkant ongeveer 1,5 - 2 weken later. Nu gaat zelfs mijn hele buik op en neer.
Ik voel de kleine al sinds 13 weken ongeveer, sinds 2 weken kan mijn vriend en dochters het ook voelen....