Ik gebruik nu monnikspeper kan iemand mij er iets over vertellen, ik heb er wel over gelezen maar miss heeft iemand er ervaring mee... Ik heb t vooral omdat ik veel miskramen heb gehad en het schijnt goed te zijn voor de progresteron tenminste dat schrijven ze bij rika online Ik dacht natuurproduct baat t njet dan schaadt t njet Maar nu lees ik dat het een soort pil is?? Maar goed ben dus heel benieuwd naar jullie verhalen
Dit vond ik ook nog Verminderde vruchtbaarheid Verschillende studies van beperkte omvang suggereren dat monnikspeperbesextact de zwangerschapskans verbetert bij vrouwen met een verminderde vruchtbaarheid door secundaire amenorroe of door corpus-luteuminsufficiëntie. Het extract dient dan wel minimaal 3 tot 7 maanden te worden gebruikt [3,9,24,33].
Geen ervaring. Ook nog nooit van gehoord. Vraag me wel af waarom je iets slikt/neemt terwijl je niet de werking of gevolgen er van weet.. Pas daarmee op. Hopelijk kan iemand je vertellen dat het wonderspul is 😊
Nou ik heb er over gelezen hoor voor ik er aan begonnen nu sinds zaterdag bezig maar weet eigen lijk niks over de resultaten
Maar is jouw menstruatie dan meer dan 6 maanden weggebleven en is er ook daadwerkelijk een progesteron tekort in het begin van jouw zwangerschap gemeten? Kun je niet eens overleggen met een homeopaat. Zou niet zomaar op eigen houtje wat gaan slikken.
Dat spul Monnikspeper (Vitex Agnus Castus-kruid) zit ook gewoon door de Etos Zwanger Worden-pillen hoor die veel vrouwen slikken. Snap niet waarom men reageert met "waarom slik je iets als je niet weet wat het is?" Waarom reageer je dan als je niet weet wat het is? Monnikspeper is trouwens geen "soort pil". Het is een kruid, wat uiteraard in tabletvorm verkrijgbaar is. Het kan helpen je cyclus te reguleren. Zou het alleen niet gebruiken als je van jezelf al een keurig regelmatige cyclus hebt, want dan valt er niks te reguleren en kan je cyclus zelfs op de hobbel slaan. (Zelf destijds ondervonden nadat ik de fantastische verhalen over de Etos Zwanger Worden-pillen had gelezen. Had een keurige cyclus van 27/28 dagen en dat werd 32/33 dagen na Etos Zwanger Worden-pillen. Na 2 maanden dan ook mee gestopt.)
Nou ik wist dat niet ben er dan ook Mee gestopt nu want ik heb een mooie cyclus van mezelf... Bedankt allemaal voor de info. Topic mag van mij wel dicht