Foliumzuur misselijk?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Tessatje, 29 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tessatje

Tessatje Actief lid

8 sep 2007
    191
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik heb vandaag mijn eerste foliumzuur pilletje gedronken en ik ben sindsdien zo erg misselijk. Ik ben op dit moment echt aan het kokhalsen :oops: maar door iets anders kan het echt niet komen. Wie heeft dit ook gehad?

2. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.209
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik heb natuurlijk geen idee, maar denk niet dat het door 1 zo een pilletje komt hoor! Hoop dat je je snel beter gaat voelen.

gr vruchtje

3. s1986

s1986 Niet meer actief

De griep heerst ook weer.

4. Wannabemommie

Wannabemommie Niet meer actief

Ik word er wel misselijk van, maar van 1 pilletje? Dan moet je er wel erg gevoelig voor zijn.

Inderdaad misschien griep?

5. FreeWilly8

FreeWilly8 Fanatiek lid

23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Mijn schoonzus had dit geloof ik ook, ze kon er iig niet tegen en is er toen mee gestopt.

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

28 mrt 2007
    4.747
    0
    0
    Hoi hoi

Heb ik ook gehad. Toen ben ik een multivitamine gaan slikken voor zwanger worden en had ik er geen last meer van

7. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Ik slik nu vier maanden foliumzuur en ben sindsdien ook vaak misselijk, vooral 's avonds. Dacht dat ik me niet verbeelde maar ga me toch afvragen of dit niets met de foilumzuur te maken heeft..

8. Op zich is foliumzuur een vitamine die je lichaam al kent, dus het is zeer onwaarschijnlijk dat iemand daar misselijk van wordt, al kan ik het natuurlijk niet ontkennen.

9. Joycie02

Joycie02 Bekend lid

12 apr 2007
    635
    0
    16
    Ik had het ook, niet heel erg, maar meer van die vlagen. Sinds ik ben overgestapt op multivitamine voor zwanger worden (met dus foliumzuur erin) heb ik er geen last meer van.

Deel Deze Pagina