Wij hebben een heerlijk zoontje van bijna acht maanden. Nu is de wens er om voor een tweede te gaan en ben ik begin december gestopt met de pil. Toen heb ik meteen de bekende onttrekkingsbloeding gehad. Twee weken later had ik mijn eerste echte menstruatie weer. Afgelopen woensdag zou ik eigenlijk ongesteld moeten worden volgens mijn normale cyclus. Ik heb sinds een week wel een stuk meer wit/doorzichtig slijm. Maar weet niet wat dit kan betekenen. Mijn cyclus is altijd heel constant geweest maar ik ben ook zo reeel om niet te denken dat ik bij een eventuele tweede weer gelijk zwanger zal worden. (Bij de eerste ben ik na het stoppen van de pil gelijk zwanger geworden) Wat denken jullie? Nog een tijdje afwachten of toch al testen?
Wat je zelf wilt. Maar je cyclus kan nu wel heel anders zijn dan voor de zwangerschap. Daarbij kan het toch ook nog ontpillen zijn ondanks kort gebruik. Kan dus zijn dat je een langere cyclus hebt dan je denkt omdat het nog niet op gang is of omdat je eisprong nu later is. Maar voor je eigen rust zou je zeker kunnen testen.
Zondagochtend getest met Clear Blue digital en deze gaf niet zwanger aan. Maar helaas ook nog steeds niet ongesteld. Zit niets anders op dan afwachten!
Vanochtend weer getest met CB digitaal en nu wel ZWANGER!! Natuurlijk heel blij dat het weer zo snel is gegaan. Hopelijk gaat alles goed! Volgens CB 1-2 weken + 2 'extra' weken dus denk rond de vier weken zwanger!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes! Ik ben ook erg dankbaar dat het weer zo snel gelukt is! Hopelijk blijft alles goed gaan.