Wie herkent mijn klachten? De doktoren in ieder geval niet:(

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Karinokarin, 4 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karinokarin

Karinokarin Nieuw lid

4 mrt 2015
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Momenteel heb ik meerdere onderzoeken achter de rug en wordt met de dag radelozer. De artsen lopen vast.

In 2011 is mijn linker eierstok verwijderd. Tot maart 2014 ben ik aan de pil geweest. De laatste jaren van mijn pil gebruik had ik zo nu en dan last van spotting. Ik ben hiermee steeds weggestuurd door artsen waarbij ze de pil als oorzaak toedichten.

Nu ik een jaar gestopt ben met de pil ervaar ik nog meer klachten. Eenmaal ben ik met hevige pijn in het ziekenhuis opgenomen. Ze dachten een soort van cyste in de eierstok te hebben gezien. Het is nog steeds onbekend wat dit was. Wat raar is bij mijn cyclus is dat ik gedurende de de onregelmatige cyclus (28-38 dagen) de hele tijd door drupjes bloedverlies heb. 1 tot 4 dagen per maand heb ik 1 tampon per dag nodig. Dit frequente bloedverlies komt de artsen onbekend voor.

Nu is mijn cyclus gevolgd. Op dag drie( die moeilijk vast te stellen is, want echt ongesteld word ik niet), zijn de hormonen getest. Deze waren goed. Ook baarmoeder en eierstok zagen er uit zoals het hoorde. Er begon een eitje te groeien en baarmoederwand bouwde op. De eisprong leek er aan te komen. Totdat ik plots weer drupjes bloedverlies had. Wat blijkt: de baarmoederwand breekt af en het eitje is gestopt met groeien. Geen eisprong. De arts geeft aan: ik snap het niet. Ze weet niet wat ze moet doen.

Wie herkent dit of weet wat dit kan zijn? Ik heb een kinderwens, echter de doktoren lijken me niet te kunnen helpen....

Groetjes, Karin

2. joske84

joske84 Lid

16 jan 2015
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje wat een verhaal zeg.
    Ik hoop dat ze snel weten wat de oorzaak van dit alles is.
    Ik kan je helaas niet verder helpen.

3. Tazzy

Tazzy Fanatiek lid

20 aug 2013
    1.364
    31
    48
    Jeetje wat een gedoe zeg.
    Ik neem aan dat je bij een gynaecoloog loopt hiervoor? Ik zou eens een second opinion aanvragen in bv een ander ziekenhuis.
    Ik hoop voor je dat je snel een antwoord hebt.
    Sterkte ermee.

4. Dreamer29

Dreamer29 Fanatiek lid

25 feb 2015
    2.612
    996
    113
    poeh, dat is vervelend! Van artsen zou je toch verwachten dat ze je verder kunnen helpen... Ik zou inderdaad ook kijken of een second opinion mogelijk is.

5. ejtnelle

ejtnelle Lid

14 jan 2014
    88
    12
    8
    Wat vervelend dat ze niet weten wat het is .
    Ik heb na het stoppen met de pil ook tussentijdse bloedingen gehad en mijn cyclus was op die moment ook heel onregelmatig tot zelfs cyclus van over de 50 dagen. Toen heb ik ook maar even een afspraak gemaakt bij de Gyn.
    Daar ook onderzoeken laten doen en de hormonen waren allemaal in orde. of mijn eitje nu wel of niet door groeide heb ik geen idee van omdat ze dat ook niet hebben na gekeken.
    Bij mij lag de oorzaak echter bij een baarmoederpoliep. Deze hadden ze ook niet gezien met de inwendige echo maar door het bloedverlies en de onregelmatige cyclus was het vermoede er wel en tijdens de hystroscopie hebben ze de poliep dan ook gevonden en ineens verwijderd.
    een maand later was ik zwanger (jammer genoeg wel een BBZ)
    Misschien kan je eens vragen of dit een oorzaak zou kunnen zijn?

maar als ik jou was zou ik ook wel eens voor een second opinion gaan bij een anere gyn

Deel Deze Pagina