opnieuw zwanger worden na een mk

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liesje76, 29 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liesje76

Liesje76 VIP lid

16 nov 2006
    24.463
    0
    0
    Twente
    Hoi dames,

Misschien val ik wel in herhaling.

Ik heb vorige week een mk gehad en ik verlies nu alleen nog bruin.

Ik ben nu in een keer heel erg bang dat ik niet meer zwanger wordt.
    Ik ben eigenlijk heel positief gestemd maar hoe meer ik erover nadenk
    hoe banger ik word dat ik niet meer zwanger wordt.

Wie heeft hier ook last van gehad?

Groetjes Liesje

2. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

ik ben niet bang dat ik niet meer zwanger word ofzo.
    ik heb vorige week zaerdag en mikraam gehad..
    ik ben ook heel positief ingesteld en ik kijk dan ook weer uit waneer ik weer zwanger word. Ik ben vrij snel zwanger geworden wil niet zeggen dat ik dat weer word, maar het zou wel mooi zijn

3. daddys princess

daddys princess Actief lid

23 mei 2007
    164
    0
    0
    emmen
    toen ik een miskraam kreeg dacht ik toen ook van shit mischien kan ik wel niet zwanger blijven om de 1 of andere reden maar 3 maand later was het weer raak en het zit er nog steeds je hoort trouwens wel vaker dat het de 1e keer misgaat
    sterkte ermee en je bent echt niet de enige die dat denkt!

4. bubbletje

bubbletje Lid

23 sep 2006
    71
    0
    0
    ik heb in maart een missed abortion gehad en in april een curretage. Ik vind het nu soms ook een beetje eng en ben soms ook een beetje bang dat het niet meer gaat lukken. Maar als ik denk aan het gevoel dat ik toen had toen ik net wist dat ik zwanger was voel ik me toch weer blij en hoop ik dat ik dat snel weer mag voelen.
    Het hoort er allemaal een beetje bij denk ik, die twijfels en angsten. Maar kom op we houden de moed er gewoon in en gaan er weer voor toch? Gewoon blijven proberen :D

succes met zwanger worden allemaal

5. Clau24

Clau24 Niet meer actief

Ik herken het wel!
    Ik ben een grote optimist, maar wat betreft kinderen krijgen heb ik altijd een naar gevoel gehad.
    Ik ben altijd bang geweest dat ik geen kinderen kan krijgen, zolang ik me herinder. Maar het schijnt dat veel vrouwen hier last van hebben...
    Na mijn laatste miskraam ben ik ook bang dat mijn baarmoeder door de curretage beschadigd is..
    Waarom geen idee...
    Ik had nu 3 weken na mijn curretage heel erg buikpijn en ik vloeide wel, maar meer als ik heel druk had gedaan.. Ik werd hier erg paranoia van en heb zowat een afspraak bij de gyn afgedwongen..
    Nu mag ik morgen langs om te kijken of alles in orde is...
    Ik ben dus ook bang dat het niet meer lukt ofzo..
    Waarschijnlijk hoort het bij vrouw zijn? Je hoort het zo vaak!
    laten we hopen dat alles gewoon lukt!
    Succes en sterkte!

6. Sasje1

Sasje1 Lid

5 mrt 2007
    5
    0
    0
    Stewardess
    Hoofddorp
    Ik kan me voorstellen dat de onzekerheid kan toeslaan na een miskraam. Iets wat je zo graag wilde is er niet meer en je moet opnieuw zwanger worden, wat weer onzekerheid met zich meebrengt.
    Ik weet als geen ander wat het is, heb tussen de 1e en 2e kind 4 miskramen gehad ( 7-11 wkn), nu zijn we bezig voor de 3e en je raad het al, alweer 3 miskramen, de laatste (april 2007)was heftig, want ik heb na 6 wkn 2 vruchtjes verloren en toen nog eens 9 weken bloedverlies gehad, want er zat nog een overblijfseltje (hierdoor ook HCG tot 39 in mijn bloed..moe moe moe...en geen baby).
    Ik wil zo graag een baby, ben alweer 16 maanden bezig...Vandaag heb ik mijn ovulatie, maar ben niet voorzien, want ik was op reis. Ik merk dat ik na bijna 1,5 jaar als het ware ongeduldig begin te worden. Ik vertrouw erop dat na 2 gezonde kids er zeker nog een 3e gaat komen. Vanaf volgende maand, laat ik geen kans meer voorbij gaan)
    Vraag jezelf waarom je denkt of bang bent dat je niet meer zwanger zou worden na een miskraam, dan kom je vanzelf tot het antwoord.
    Het heeft te maken met jouw gedachten, alleen jij beheerst deze.Het klinkt misschien wat zweverig, maar angst is vaak datgene wat je sterker laat leiden dan de wens voor iets wat je heel graag zou willen.
    Vind hierin je balans, dan zul je zien, dat je zelfs na een 2e of volgende miskraam, volop blijft vertrouwen op dat babietje wat jouw tot mama zal maken.
    Sterkte meid! (voor iedereen die bovenstaande tekst herkent)

7. mano82

mano82 Fanatiek lid

15 mei 2007
    1.554
    0
    0
    grafisch ontwerpster
    Het is normaal hoor dat je nog wat bruin bloed verliest, het wordt opgekuist daarbinnenin. Waarom ben je bang om niet meer opnieuw zwanger te worden?
    Je lichaam herstelt snel hoor, en wie weet ben je binnenkort alweer zwanger ;)

8. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    ik had de zelfde angst naar mijn missed abortion in augustus met 11 wk. ik dacht na de curetage echt dat dit vast een gelukkertje was en ik dus niet meer zwanger zou raken elke maand teste ik weer en elke x negatief en me hoop zakte steeds verder in me schoene. 6 maanden later teste ik positief en kon het gewoon niet geloven, toen kwam de angst van dit gaat toch weer mis maar nee hoor zie mijn banner

9. paycootje

paycootje Lid

23 mei 2006
    31
    0
    0
    huisvrouw
    limburg
    Hallo,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je bang bent. :(

Ik ben ook bang om weer zwanger te worden, vooral voor het feit dat het weer mis kan gaan. En we willen zo graag

Groetjes

Deel Deze Pagina