Zwanger worden/zijn van kruidvat slik ik. Omdat er goede vitamines in zitten en ik al eerder tekort heb gehad.
Ik slik multivitamine van Davitamon met omega 3 dan slik ik ook nog tarwekiemoliecapsules. Vind het belangrijk om zeker te weten dat ik een genoeg aan vitamines heb.
Ik heb ook mama-fit. Met name in de winter kan ik wel wat extra vitamines gebruiken. Maar in de zomer gebruik ik meestal alleen foliumzuur.
Ok tot nu toe veel aan de multivitamines ipv de ''gewone'' foliumzuur, hebben ze de multivitamines ook in kleine tabletjes toevallig?
alleen foliumzuur.....normaal gesproken krijg je met goede voeding al voldoende vitamines binnen. en ik heb ook gelezen dat van bepaalde stoffen 'teveel' juist schadelijk is.
Als je gezond eet, is een multivitamine niet nodig. In die pillen zitten vitamines en mineralen die met name ik groente en fruit te vinden zijn. Maar dan moet je dus wel dagelijks genoeg groente en fruit eten en ook nog gevarieerd. (Dus niet dat je maar een paar verschillende soorten eten.) Met de variatie in groenten zit het bij ons wel goed. Maar de hoeveelheid is nie altijd genoeg. Fruit eet ik echt te weinig. Dus vind ik het prettiger om een multivitamine te nemen. Daar zit bijv. ook extra vitamine D in, wat voor zwangere en voedende vrouwen ook wordt aangeraden.
ik slik zwanger worden van kruidvat. Als ik dan toch een pilletje moet pakken dan liever 1 waar meteen meer in zit! :d
Ik eet echt hartstikke gezond, maar neem toch een multivitamine 'zwanger worden' van de Etos. Volgens de adviseuze kon ik die gewoon opmaken, ook als ik zwanger was. Normaal ben ik niet zo van de pilletjes en suplementen, maar toch koos ik voor een multivitamine. Zwangeren wordt aangeraden om foliumzuur en ook vitamine D te slikken. Foliumzuur 'gebruikt' weer vitamine B12. Ik had geen zin om 2 of zelf 3 pillen te moeten slikken, dus dan maar 1 pil waar alles in zit. Van vitamine A moet je niet teveel hebben. Maaaar dat zit ook weinig in zwanger-multivitamines.
Ik heb foliumzuur in huis, maar denk erover on over te stappen op multivitaminen... Dat ik toch voldoende vitaminenbinnenkrijg.......
Ik slik Puur Mama van VSM. Dat is ook een multivit. Je kunt beter van alles een beetje binnen krijgen dan alleen foliumzuur.
Ik slik mama plus van davitamon omdat ik tijdens mijn zwangerschap al deze vitamine nodig heb vooral vitamine D (ik heb tekort aan vitamine D), foliumzuur (B12 volgens mij) voorkom openrug en hazenlip en omega 3 is goed voor de ontwikkeling van hersenen en gezicht van de baby.
Zoals vitamine A. Daarom kun je beter een vitaminetablet voor zwangere vrouwen slikken dan een reguliere vitmainetablet.
Mama Complete van Davitamon met veel vitamientjes die je nodig hebt om zwanger te worden/zwanger te zijn/daarna.