Follikel 19 mm

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Lorelaiii, 4 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lorelaiii

Lorelaiii Actief lid

5 nov 2015
    128
    4
    18
    Goeie avond allemaal,

Ik ben vandaag bij de gynaecoloog geweest en mijn follikel was 19 mm groot, wanneer denken jullie dat hij zal springen? (I know, moeilijk te bepalen:))

Vanavond en zaterdag klussen?

Groetjes en merci!

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Om de dag zit je meestal wel goed.

3. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Gemiddeld groeit een follikel rond de 0,2mm per dag. En rond de 2.0 kan hij springen. Als je geen pregnyl of iets gebruikt, kun je ovulatietesten doen. Of wordt er nog gecontroleerd wanneer hij daadwerkelijk is gesprongen? Anders om de dag klussen voor de zekerheid tot je volgende afspraak.

4. Lorelaiii

Lorelaiii Actief lid

5 nov 2015
    128
    4
    18
    Neen, ik krijg geen echo's meer nu. Het was een controle omdat ik al2 biochemische zwangerschappen heb gehad, de laatste 3 maand. Enkel een week na eisprong moet ik bloed laten nemen om m'n progesteron te laten bepalen. Ik neem niets v medicatie.
    Zal morgen een ovulatietestje doen :)

Bedankt vr de antwoorden!

5. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Dege Je bedoelt 2 mm per dag en een eisprong rond de 20 mm?;)

Geen idee wanneer je eisprong is. Hij kan springen tussen de 17 en 30 mm. Het kan elke keer anders zijn. Als ik geen Pregnyl kreeg om de eisprong op te wekken, dan sprong hij bij mij rond de 24 mm. Dus het kan nog best een paar dagen duren voordat 'ie springt.

6. Dege

Dege Bekend lid

3 jul 2014
    853
    1
    18
    Dat bedoel ik, het was laat ;)

7. Lorelaiii

Lorelaiii Actief lid

5 nov 2015
    128
    4
    18
    Hier m'n ovulatietestje v daarnet

Beter vanavond of morgen seks?
    Het is van gisterenavond geleden :)
    Ik heb gewoon ergens gehoord dat de kwaliteit naar beneden gaat van elke dag?

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      20,5 KB
      Weergaven:
      33
  8. Goldfishie

Goldfishie Fanatiek lid

2 jun 2013
    4.331
    25
    48
    Om de dag is helemaal prima! Als je gisteravond nog hebt gedaan, dan liggen er nu allemaal zaadjes klaar voor het eitje die nog gaat springen. Morgenochtend zou weer prima zijn om sexytime te hebben! Succes, hopelijk krijg je over twee weken een mooie test!

9. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

4 jan 2013
    5.299
    1.769
    113
    Vrouw
    om de dag is goed. elke dag is goed. meerdere keren per dag is niet goed. Tenzij dat je weet dat de zwemmers van mindere kwaliteit zijn. Dan is het beter om om de dag te doen. We hebben hier 2 maanden om de dag gedaan rond de eisprong. Deze maand elke dag en ben zwanger dus ja...naar mijn eigen ervaring uitgaande weet ik dus dat het niks uitmaakt tenzij je dus weet hebt van verminderde kwaliteit van de soldaatjes

Deel Deze Pagina