Dag dames, Het is hier waarschijnlijk wel al een paar keer gevraagd geweest, maar, vanaf wanneer voelden jullie je kindje in de buik? Ik ben nu zwanger van mijn tweede en kijk daar erg naar uit
ik wacht nog ongeduldig haha. maar heb soms wel het idee dat ik wat voel? maar dan nog weet ik het niet zeker omdat ik het gevoel niet ken.
Ik wacht in spanning! Volgens mij voel ik haar wel draaien of verplaatsen maar nog niet echt schopjes kunnen herkennen..
Bij de eerste met 19 weken. Tweede rond 16-17 weken. Deze keer rond 17 weken. Maar de placenta ligt deels voor, ik voel de kleine nog steeds voornamelijk in het deel van de buik waar de placenta niet voorligt.
Eerste bij 16-17 weken ondanks placenta aan de voorkant. Deze tweede uk al vanaf 11 weken zeker gevoeld. Wordt steeds duidelijker. Zo'n heerlijk gevoel . Geen idee hoe mijn placenta nu ligt.
Met 17 weken het eerste duidelijke plopje, nu met de dag beter. Soms al zo hard dat het er van schrik!
Hier ook eerste kindje en voel haar vanaf +/- 16 weken en sinds vorige week (18 weken) is ze ook van de buitenkant te voelen en zijn de schattige schopjes flinke karatetrappen geworden. Placenta ligt overigens aan de achterkant. Ze zeggen dat je bij een tweede zwangerschap het eerder kunt voelen trouwens.
Gefeliciteerd met je zwangerschap! Bij de eerste met 18 weken. Bij deze waarschijnlijk met 16 maar zeker met 17 weken. De plopjes in mijn 16e week zouden ook mijn darmen kunnen zijn geweest . Ik vind het nu met de tweede wel makkelijker te herkennen. Helaas heeft mijn man het nog niet kunnen voelen , vindt hij erg jammer. Hoop dat dat snel lukt.
11 weken, maar daarna is de placenta er voor gekomen (zat er toen nog niet helemaal voor).. Dus voel nu al paar weken niets meer. Het begint nu langzaam weer met gedwarrel en gevlinder in mijn buik, maar nog geen schopjes etc.
Bij mijn eerste wist ik het op 15w zeker (waren best wel harde stampen al, en twijfelde al enkele weken of het darmen of beeb was). Sinds die dag geen dag voorbij gegaan dat ik ze niet voelde kickboxen. Nu heb ik het idee dat ik beeb vandaag en gisteren gevoeld heb (mini plopje, springveer die trilt), maar zal het me wel inbeelden Ben wel sowieso gevoelig voor prikkels binnen in mijn buikregio. Ik voel groeipijnen als er een eitje rijpt, voel ei springen, voel veel kramp bij ongie, veel plopjes in darmen, ... ben ook benieuwd wanneer ik zeker weet dat ik deze beeb veel
1e: +/- 18 weken 2e: 10 weken 3e: 11 weken 2 dagen Maar bij iedereen is dit anders zoals je wel kan zien
Rond 19 weken wat gefladder en met een week of 22 echt duidelijk schopjes. Baby lag toen met de voetjes naar beneden dus ik voelde vooral de schopjes op mijn blaas Placenta ligt voor.