Hallo allemaal, Ik heb een vraag, welk foliumzuur slikken jullie en zijn er nog extra supplementen waar je goede ervaringen mee heb? Ik ben nog beginnende in mijn reis om mama te worden maar wil natuurlijk zo gezond mogelijk erin gaan. Dus alle tips op gebied van lifestyle enz zijn welkom Mijn cyclus is nu nog niet te pijlen (3 maanden van de pil af en na 56 dagen eerste ongesteldheid gehad) Verder eet ik voornamelijk vegetarisch, heb een gezond gewicht en sport regelmatig. alvast bedankt!
Hoi! Ik gebruik Elke dag mama van Vitals. Dit is een multivitamine met - volgens de laatste onderzoeken - de juiste hoeveelheden van vitamines voor het zwanger worden. Zitten O.a veel B-vitamines in, vitamine D, C en natuurlijk foliumzuur. Daarnaast zijn de vitamines niet synthetisch, maar is het de natuurlijke variant (dus folaat ipv foliumzuur). In sommige gevallen kan je lichaam dat wat beter verwerken. succes!!
Ja hier ook Vitals, sinds de zwangerschap. Ik neem van de capsules 1 per dag ipv 2, want ik eet gezond en gevarieerd en de Vitals zijn dus aanvulling voor de zekerheid. Ik slik daarnaast MOR-DHA met visolie. Let ook op je B12 als je vegetarisch eet Tot week 12 van de zwangerschap slikte ik folaat (actieve vorm van foliumzuur). Veel succes!
Ik slik prena fem van orthica. Vergelijkbaar met de vitals die genoemd wordt. Voor de kwaliteit van de eitjes neem ik de actieve vorm van Ubiquinol. Ik eet geen vis en neem dus nog omega-3 algenoli DHA+EPA. Dit laatste ook omdat we in januari de zwangerschap hebben moeten afbreken met 20 weken vanwege een afwijking aan de hersenen. Omega-3 is belangrijk voor de ontwikkeling van de hersenen. Dus gewoon voor mijn eigen gevoel neem ik dat extra. Verder weet ik precies welke vitamines belangrijk zijn op welk moment in je cyclus. Daar pas ik mijn eten op aan.
bedankt voor de tips! Wat verdrietig om te horen dat je een kindje heb moeten laten gaan veel succes met de volgende poging!