35 en wil graag een tweede kindje

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door snoebel, 1 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. snoebel

snoebel Lid

1 jun 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even een beetje vertellen over mezelf want ik ben nieuw hier.
    Ik ben 35jr heb een dochtertje van 4 waarvan ik zwanger werd na ruim een jaar gestopt te zijn met de pil. We besloten voor een tweede te gaan in 2010 en ik stopte met de pil in november 2010. In november 2011 had ik een miskraam; leeg vruchtzakje en werd gecurretteerd....Nou, na een currettage ben je heel vruchtbaar zeggen ze dus dat zal wel snel weer bingo zijn! Niet dus...we zijn inmiddels weer een half jaar verder en iedere maand weer zo balen als de menstruatie weer op gang komt..En dan zeggen mensen, ach, je moet er niet zo aan denken dan komt het vanzelf..dat is nou juist zo moeilijk. En is dit wel zo? Net als ik denk dat ik mijn cyclus begrijp komt de menstruatie bijvoorbeeld weer veel vroeger...pff. Wie heeft iets soortgelijks, is van mijn leeftijd en vind het leuk om met mij hierover te praten?

2. Sneeuwmees

Sneeuwmees VIP lid

11 feb 2010
    11.066
    166
    63
    @Snoebel: in het zwanger worden clubs gedeelte van ZP, praten we al een lange tijd met allemaal meiden die boven de 35 zijn en die een kinderwens hebben. Als je zin hebt, kom je maar een keer spieken (en je bent van harte welkom om mee te kletsen). Het topic heet: wie nog meer 35+ deel 3

3. snoebel

snoebel Lid

1 jun 2012
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben al even aan het zoeken geweest maar kan je topic niet vinden...Ik heb wel al meer clubs gezien van mijn interesse ook, ik zal eens wat meer gaan lezen en hoop zo inderdaad met lotgenoten te kunnen praten. In elk geval al bedankt voor je reactie bij deze!

4. Hamsteren

Hamsteren Niet meer actief

Yup en hier is er ook 1 voor als je niet van plan bent de MMM in te gaan, mijn meisie is ook 4, en de 2de duurt erg lang,
    Kijk maar bij 35+ moeilijk zwanger worden, geen MMM
    We zitten dan redelijk dicht bij elkaar denk ik!
    Dat staat wel in deze lijst, dus we zien je wel!:D

Deel Deze Pagina