Wel of niet zwanger?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door jess30, 6 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemiddag,

Ik ben net nieuw hier op forum. Ik heb 9 jaar aan prikpil gezeten nu ben ik 2 keer gewoon ongesteld geworden heeft iemand idee als je 3e maand niet ongsteld word en zou 2 dagen terug ongesteld moeten worden kan ik zwanger zijn?

Een kindje is echt gewenst dus daarom ben ik ook gestop met de prikpil was ook binnen 3 maanden naar het stoppen al ongesteld geworden 2 keer of is dit nog steeds dat me lichaam in de war kan zijn omdat ik zolang de pil heb gebruikt?

2. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kan beide, alleen een testje geeft zekerheid!

3. Elf84

Elf84 Niet meer actief

Het kan vanalles zijn :)
    zwangerschap, latere eisprong, langere LF, ontpillen...
    Je kunt altijd een testje doen!

Succes ermee!

4. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Morgen ga ik testje doen :)

5. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

En heb je al een testje gewaagd?

6. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja heb de test gedaan en ben niet zwanger.
    Ik ben nog niet ongesteld geworden wanneer kan ik weer beste testen?

7. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik lees dat je 3 maanden gestopt bent? Dan kan het zijn dat je lichaam nog aan het ontpillen is..

8. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

Ik zit ook met een dilemma, 2 dagen over tijd en testen blijven negatief en alleen wit vloed... misschien te vroeg voor testen ? zijn de kruidvat 2v5 euro

9. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    dat ontpillen duurt dat een paar maanden?

10. Sheba84

Sheba84 Niet meer actief

Ik heb geen idee, ik lees hier op het forum dat het wel een half jaar kan duren..

11. Roxy1985

Roxy1985 Niet meer actief

Ik lees even mee, heb 15 jaar de pil gebruikt nu 2 periodes gehad en nu nog steeds niet ongesteld wel een negatieve test maar ben 5 dagen over tijd.

12. Hondagirl24

Hondagirl24 Niet meer actief

iemand?

13. 1986cindy

1986cindy Bekend lid

24 aug 2011
    777
    398
    63
    Kapster en ik hou van taarten bakken
    Den bosch
    Ik heb wel eens gehoord dat voor elk jaar dat je aan de pil zit, je een maand moet rekenen.
    Ik heb voor mij eerste zwangerschap 10 jaar aan de pil gezeten, en ik ben voor die zwangerschap 7 maanden van te voren bewust gestopt met de pil om me lichaam weer op orde te krijgen.
    In mei zijn wij van start gegaan voor een kleine en in nov bleek ik 6 weken in verwachting te zijn dus na 5 maanden was ik zwanger.
    Hoop dat je zwangerschap snel mag komen meid.
    Liefs cindy

14. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan is gewoon afwachten!! :)

15. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Ontpillen kan best lang duren, tot wel een jaar. Je lichaam moet de eigen cyclus weer vinden. Kan dus best zijn dat je best een poosje onregelmatige cyclussen hebt. Ik heb dat ook en ik test als ik een maand (31 dagen) na de eerste dag van mijn laatste ongesteldheid nog niet ongesteld ben geworden en daarna bijv. als ik een feest of festival heb waar ik ga drinken. Het is super irritant om zo vaak te moeten testen (hoop ook voor jullie dat het bij jullie niet nodig is!) maar alles voor het goede doel! Op zwangerenkids.nl of op sensitest.nl kun je veel testen kopen voor weinig geld. Succes met wachten!

16. jess30

jess30 Actief lid

6 aug 2013
    189
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nooit geweten dat zolang kon duren het ontpillen want toen ik eraan begon hebben ze nooit gezegd van als je eraan gaat duurt heel rg lang voordat je zwanger kan worden. Ik hoop ook dat niet te lang duurt maar ik heb geduld het kindje is echt gewenst dus we gaan er gewoon voor :)

17. Me26

Me26 Fanatiek lid

29 sep 2012
    4.746
    719
    113
    zegt niet dat je dan niet zwanger kan worden. Mijn cyclus was erg onregelmatig en had eerste maanden ook kwaaltjes, toch na 6 maanden zwanger. Dus klachten van "ontpillen" zegt niets over of je wel of niet zwanger wordt.

18. Bosbolleke

Bosbolleke Nieuw lid

8 aug 2013
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met dat probleem zit ik ook ik heb gisteren een testje gedaan we zien zelf eenvage streep ik kan hem hier niet oploaden omdat ik op me foon zit en geen pc tot mijn beschikking heb kan iemand mij advies geven via de mail stuur ik de foto mee

Deel Deze Pagina