oke, nieuwe vraag voor jullie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Fafnir, 6 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fafnir

Fafnir Lid

26 jul 2006
    50
    0
    0
    hoi!!

Ik heb een vraagje: Als je geen menstruatie hebt gehad na je laatste strip, kan je dan wel twee weken later gewoon je eisprong krijgen?

Want rond die tijd hebben we dus genoeg geklust, niet aan de pil dus en ik had heel erg veel van dat doorzichtige slijm, vruchtbaar slijm heb ik ontdekt via google :idea:

In dat geval moet ik dus echt volgende week zondag ongesteld worden, en zou de kans zijn dat het dan alsnog raak is!!

Maar ik vraag me af of de eisprong zo snel door gaat, ik slikte meliane een hele lichte pil.

2. TanjaN

TanjaN Lid

3 aug 2006
    14
    0
    0
    Coach verstandelijk gehandicapten
    Arnhem
    Hoi Fafnir,

De meeste mensen moeten toch wel een tijdje van de pil af zijn, voordat het lichaam klaar is voor een zwangerschap. Natuurlijk kan je al zwanger raken. Er gebeuren genoeg ongelukjes waarbij men de pil 1 keertje vergeet. Maar vaak duurt het even voordat je lichaam die geen hormonen meer krijgt, dit zelf op een rijtje zet.
    Dus antwoord op je vraag. Ja, je kan een eisprong hebben. Maar erg waarschijnlijk is het niet. Het wordt trouwens ook geadviseerd om zeker de eerste maand zonder pil met condoom te klussen. De uitwerkingen van de pil kan schadelijk zijn voor het ingeboren kind.

I.i.g. heeeeeeeel veel succes!

Tanja

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    de pil onderdrukt de rijping van een eicel, zodra jij weer stopt met de pil kan er dus gewoon weer een eitje rijpen met een eisprong tot gevolg, alleen bij de een duurt het wat langer dan bij de ander dus tis even afwachten of alles zich weer netjes hersteld bij je meid...succes in ieder geval...

Deel Deze Pagina