Hoi vraag me af hoe jullie je eisprong ervaren? Wat voelen jullie? Of voelen jullie helemaal niks? Gewoon ff een vraagje tussendoor! Liefs Marjo
Ik voel een dag of 8 voor de eisprong al een zeurend gevoel in een van mijn eierstokken, soms is het er ineens en dan is het weer weg, het zeurend gevoel zit er niet de hele dag. Tegen de tijd dat de eisprong nadert wordt dat gevoel sterker en komt het steeds vaker terug. Op het laatst voel ik het constant, en dan ineens van het ene uur op het andere is het gevoel helemaal verdwenen.. dan weet ik dat mijn ei gesprongen is De sprong zelf voel ik overigens niet.
Ik voel altijd wel precies wanneer ik ongesteld wordt (een paar uren van te voren) maar de eisprong voor zover ik weet niet. Zit er nu ook op te 'wachten' dus zal eens opletten. Wel grappig dat sommige vrouwen het voelen..
Ik merkte er helemaal, maar dan ook echt helemaal niks van, tot drie maanden geleden. Steken in mijn buik, niet normaal! Ik had bijna een ambulance gebeld De keren erna voelde ik wel wat (en bleek het achteraf inderdaad mijn eisprong te zijn geweest) maar niet meer zo hevig. Ik voel het ook alleen maar aan de rechterkant. Ik ben benieuwd of het zo blijft. Wel handig dat ik zo'n waarschuwing krijg, want ik heb een zeer onregelmatige cyclus (tussen de 22 en 31 dagen)!
Een dag of 3/4 voor mijn eisprong een zeurderig gevoel aan de linker- of rechterkant, schuin boven mijn heup. Een dag na mijn positieve ovu-test houdt het op, dus ik neem aan dat ik dan mijn eisprong gehad heb...
Ik voelde altijd de dag voordien een stekende pijn en de dag zelf precies zo'n 'plofje', was van de eerste poging zwanger, dus vermoed wel dat het klopt
Dat was dan handig! Had gisteravond opeens een felle stekende pijn in me buik. Kon niet liggen, staan of zitten. Heb het nooit eerder gehad. Kan dat het zijn geweest? Alleen het "plofje" herken ik niet. Wanneer had klussen nu het meeste nut? Hebben gisteravond nog geklust ondanks de pijn. Hihi....Zou het kunnen? Liefs en suc6! Marjo
Haai, Ik heb ook al een paar dagen last van steken in m'n onderbuik. Vanavond (gister ook al) maar gewoon klussen voor de zekerheid. Liefs Monique
Ik merk helemaal niets, best jammer het zou denk ik een stuk makkelijker zijn ivm klussen Ik krijg pas klachten als ik ongi moet worden. groetjes conny
Ik krijg ook pas klachten als mijn ongi eraan komt.. Verder merk ik niets helaas... Zou wel handig zijn x rissie
Ik voel mijn eisprong wel... komt doordat ik cystes heb. Ik voel dan een steekjes ter hoogte van mijn eierstok. is wel handig maar niet altijd even prettig
Ik voel ook helemaal niks! Ik voel ook nooit of me ongie eraan komt. Altijd hele regelmatige cyclus gehad dus ik wist altijd wanneer ik het werd. Ook altijd zelfde tijdstipt.
Ik voel hem altijd heel duidelijk. Veel steken in mijn onderbuik. Doet vooral pijn als ik er druk op zet.
voelt een beetje als speldenprikjes ergens tussen mijn navel en heup zeg maarr... en uiteindelijk doet mijn onderbuik ook een beetje pijn als ik erop duw