Ik woon nog thuis en heb em in de la onder mijn bed liggen omdat mijn ouders niet weten dat ik hier mee bezig ben, wil ik voorlopig ook zo houden.. Dus ik probeer em elke dag na het ontbijt in te nemen en lukt dat niet dan neem ik em savonds in.. Wat zijn de consequenties als je em een dag vergeet?
Hey abbey, de consequenties zijn: niet met zekerheid te vertellen. (Waarschijnlijk: niets) Je neemt foliumzuur om een risico te reduceren. Het is niet een wel/niet situatie zoals bij 'de pil'. Uit onderzoek is gebleken dat het optimaal is als je 1 pil van .. mg per dag neemt, maar dat wil niet zeggen dat als je daar ietsjepietsje van afwijkt het niet even optimaal kan zijn. Ik hoop dat ik duidelijk ben
Ik kan ze bijna niet vergeten. Het potje staat bij mijn andere medicatie voor bloeddruk en schildklier. En anders ergens zetten waar je het niet kunt vergeten
Ook ik woon nog thuis en niemand weet dat ik bezig ben zwanger te worden. Ik heb het gewoon op mijn kamer staan in een kastje( beetje verstopt achter alles)
Ik heb ook een tijd gehad dat ik ze de hele tijd vergat, maar nu heb ik ze ook bij mijn tandenpasta staan.