Er staat op mijn doosje dat je de tabletten het liefst elke dag op dezelfde tijdstip moet innemen, maar ik vergeet het nog weleens en dan woord het wat later. Kan dat kwaad en nemen jullie ze ook regelmatig om hetzelfde tijdstip?
Ik denk niet dat het kwaad kan, maar ik neem het elke avond rond 9. Ik ben niet zo'n eter in de ochtend daarom neem ik het liever 's avonds.
Heyhey! Welke soort foliumzuur tabletten zouden jullie mij aanraden? Ik heb die van puur mama gehad maar die zijn erg lastig door te slikken. Groeten
Ik gebruik Vitaal Zwanger van Kruidvat. Dat is een multi-vitamine voor vrouwen die zwanger willen worden en zwanger zijn. Is niet heel duur, maar ook deze tabletten zijn vrij groot.
Je hebt vitamine pillen van dagravit, mama en baby maar als je alleen foliumzuur wil, kan je ook gewoon een potje bij de etos of Appie halen, die zijn klein.
Moet je elke dag zelfde tijd dan?,, dat heb ik nog nooit gedaan bij mij elke dag wel een andere tijd haha Is dat slecht dan?
Volgens mij maakt het tijdstip ook niet uit. Bij mij op het potje staat wel dat je ze bij de maaltijd moet innemen, dan zal het wel beter worden opgenomen.
Ik neem ze elke ochtend tijdens het ontbijt. Heb ze trouwens van Kruidvat die zijn echt heel klein en zo door te slikken. Ik denk dat je ze elke keer op het zelfde tijdstip moet innemen dat je ze niet kunt vergeten. Bij mij staat er wel op tijdens het eten innemen...
Hey! Het maakt volgens mij ook niet uit op welke tijdstip je de foliumzuur inneemt, ALS je elke dag maar wel 1 neemt! Voor de rest is het wel handig dat je tijdens of na de maaltijd een tablet slikt, dan heeft het tabletje een kussentje zeg maar! Voor je zelf zou het wel handig zijn om een vast tijdstip aan te houden zodat je het niet vergeten kan.