Hoi dames, beetje genant maar sinds ik foliumzuur slik heb ik zoeen last van winderigheid, en een opgeblazen gevoel. Ik slik nu 2weken 2 pilletjes per dag en vind het toch wel irritand worden! Zijn er meer vrouwen die hier last van hebben? En tips om ervanaf te komen zijn ook welkom, want dit is verschrikkelijk! Groetjes
Stond op het potje 1 a 2 tabletten per dag... Mmmm misschien moet ik maar overgaan op 1 dan misschien is het een beetje teveel van het goede haha.
staat niet op het potje van albert hijn altans kan het niet vinden. nog nooit van gehoord dat je er twee moet nemen.
Ik heb een potje van De tuinen hier staan. En ik dacht even dat ik gek werd dus ik kijk nog is maar het staat er toch echt op haha.. Dan ga ik maar over op 1 per dag misschien word het dan wat rustiger daar beneden .
Heb je foliumzuur of vitamine tabletten met folium er in. Die ik heb van albert hijen kost 2,70 eigen merk. heb geen bij werkingen
ik ben na mn mk even gestopt met foliumzuur omdat ik er even geen zin in had. Toen ik weer begon merkte ik meteen dat ik met toch anders voelde. Sneller duizelig en misselijk, alsof ik al zwanger was... maar ik neem het voor een goed doel, dus neem de bijwerkingen maar voor lief. winderigheid heb ik niet meer dan anders ;D
hoeveel pilletjes je neemt hangt natuurlijk af van hoeveel erin zit je hebt 400mcg nodig. Neem je het wel bij de maaltijd miss dat je er dan minder last van hebt.
Soms wil een ander merk ook wel helpen. Ik weet dat sommigen ook misselijk werden van een merk multivitamines (voor zwangeren). En met aan ander merk niet.
Ik slik nu sinds gister maar 1 pilletje en het is nu allemaal wel ietswat gemindert! Bedankt voor de comments. Liefs