NOD-dag?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jomy, 20 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hallo allemaal,

Misschien een hele stomme vraag hoor, maar wat is precies die NOD-dag waar jullie het allemaal over hebben?

Is dat misschien de dagen dat je over tijd bent? (dus niet ongesteld?)

Want normale niet ongesteld dagen heb ik genoeg hoor, snap m niet helemaal hahaha

bedankt alvast!

2. Alita

Alita Niet meer actief

hihi....
    Niet Ongesteldheids Dag....de dag dat je eigenlijk ongi(ongesteld) hoort te worden .... als je dus niet ongi wordt kun je testen op een eventuele zwschap.

3. Jomy

Jomy Niet meer actief

Oooh oke, haha ik dacht dat al!

Maarja, voor mij zal het voorlopig toch even afwachten zijn tot ik een regelmatige cyclus heb (aangezien ik vorige week pas gestopt ben met de pil). Anders kan je je NOD-dag niet bepalen toch?

4. Alita

Alita Niet meer actief

hahahaha...ja het went hoor die gekke woorden hier....ao wordt er ook gezegd dat sex hebben voor een baby "klussen" is dus dan weet je dat al hahahaha...

Maar je bent gelijk ongi geweest na het stoppen neem ik aan? Dan kun jij gewoon een eisprong krijgen hoor! Ik ben zelf 2x in de eerste ronde zwanger geraakt. De ronde na het stoppen met je pil, mits je ongi bent geweest, wordt gewoon je eerste ronde.

Als je een banner aanmaakt....kun je makkelijk zien waar je zit in je cyclus.

5. Alita

Alita Niet meer actief

Het kan ook zo zijn dat je cyclus nu even in de war omdat je gestopt bent met de pil...maar ik heb hier nooit last van...

Ik wens je veel succes met zwanger worden en maar hopen dat het snel raak is!!!

6. Jomy

Jomy Niet meer actief

Hai Cindy,

Ja vorige week dinsdag heb ik mn laatste pil genomen en afgelopen zaterdag ben ik ongesteld geworden (en nu nog steeds). Als ik een cyclus van ongeveer 28 dagen zou houden, zou mijn eisprong de 31ste zijn.

Het klussen had ik idd al begrepen haha... Maar wat snel joh, 2x in de eerste ronde zwanger! Ik ben benieuwd hoe het bij ons zal gaan. Ik heb opzich niet zo'n haast, maar het zou al heel fijn zijn als ik weet dat het uberhaupt gaat lukken. Nu vraag ik me steeds af of het wel zou gaan lukken, ben zo bang/zenuwachtig dat ik onvruchtbaar ben ofzo. Ik weet niet, heb die angst altijd al gehad. Mede dankzij dat ik ooit dankzij een ex een soa heb gehad ;) En daarnaast ben ik ruim 10 jaar aan de pil geweest, ben benieuwd hoelang het duurt voordat die zooi uit je lijf is.

Ik ga idd eens kijken voor zo'n banner!

7. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
  8. Alita

Alita Niet meer actief

Ja we zijn vruchtbaar:D
    Ik was ook altijd een soort van bang...meer gewoon nuchter dat ik begreep dat het een jaar kan duren voordat je zwanger bent.
    En we hadden altidj om de dag sex zo misten we nooit een ei...

Jeetje wat *** van die soa...wat voor een soa was het dan als ik vragen mag?
    En dat je 10 jaar de pil hebt geslikt maakt geen drol uit hoor......;) ik slikte m al vanaf mijn 11de en een zware pil en kijk naar mij:D

Succes en heel veel plezier met zwanger worden!!!!:D:D

9. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hoi Cindy,

Ik lees net je verhaal over het zwanger worden..
    Ik zit in het zelfde schuiten ben helaas ook in aanraking geweest met een soa chlamydia.. hier heb ik waarschijnlijk niet lang mee gelopen kwam er snel achter gelukkig!. Mag ik vragen welke die van jou was?

wij zitten in ronde 3 op dit moment en heb gelukkig tot nu toe wel een regelmatige cyclus van 31 dagen... Dit zie ik als een mega voordeel.... Ben ook heel bang dat het bij ons niet gaat lukken hierdoor...

Maandag heb ik hier ook een onderwerp over gestart hier op het forum en heb toch al een paar goede prive berichten hierop mogen ontvangen van vrouwen die gewoon zwanger zijn geraakt hierna....

Hoop voor je dat het snel raak is!

Groetjes
    Jess

10. Jomy

Jomy Niet meer actief

@ Cindy & minimi

Het was chlamydia. Ik weet niet precies hoelang ik het heb gehad, maar schat niet langer dan een half jaar.

Het is niet normaal, maar ik heb vannacht zelfs gedroomd dat we een zoontje kregen. Pfff, ik kan mn gedachten er niet vanaf krijgen hahaha...

Maar de 31e is waarschijnlijk pas mn eisprong, haha wat lijkt dat nog lang zeg.. En waarschijnlijk is het toch niet gelijk raak, dus wat gaat de tijd dan langzaam he als het nu al zolang duurt tot de 313... Pff, wat een zeur ben ik toch. Misschien komt het ook omdat ik nu vakantie heb ofzo, als ik weer aan het werk ben ben ik er misschien niet zo mee bezig?

Nou ik ben er waarschijnlijk eventjes niet hier want we gaan een paar dagen weg, heerlijk met dit mooie weer!!

En bedankt voor de afkortingen pagina!!

11. minniii

minniii Fanatiek lid

16 mei 2011
    1.011
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Zuid-Holland
    Hahahaha...

Ik had dit precies zo in het begin hahaha het wordt wel minder hoor.. ( bij mijn dan ).. in goede zin.
    Ik zat op dat moment ook thuis en was er ook zo erg mee bezig en droomde er ook over hahaha dus is volgens mijn best normaal... hihih...i:p

We moeten maar gewoon posotief blijven i.v.m. de K*t soa... En van deze tijd genieten en en hopen dat we eerders mama mogen worden...!

Lekker hoor met dit weer een weekendje weg! geniet er van...

Groetjes
    Jess

12. Alita

Alita Niet meer actief

@Minill ik heb geen soa gehad he......

Deel Deze Pagina