Ik heb de zwanger-worden-pillen ook gebruikt, niet lang genoeg om te kijken hoe het mijn cyclus beïnvloedde, omdat ik na 2 cyclussen zwanger was!
bedankt allemaal, wat een reacties, super! Heb gisteren de zwanger-worden-pillen gehaald en meteen mee begonnen Ik lees wel verschillende meningen, vier weken vantevoren, acht weken vantevoren.. maar ja je weet toch nooit wanneer je zwanger wordt toch?
Mijn vriend en ik hebben afgesproken dat ik aan het einde van de zomervakantie ga stoppen met de pil. Vanmiddag ben ik langs de apotheek geweest en de assistente raadde me aan om nu (+/- 3 maanden van te voren) te beginnen met foliumzuur. Onder het motto van: beter iets te vroeg, dan te laat
Ik slik dus foliumzuur en neem dit tabletje met thee in na mijn ontbijt. Schijnt niet goed te zijn voor de opnamen, oeps! Of is dat een fabel?
Ik stopte in december met de nuvaring en ben toen direct met foliumzuur gestart. Het kost eigenlijk niks en het is een kleine moeite om het elke dag in te nemen. Ik bleek in januari al direct zwanger te zijn dus ben erg blij dat ik er direct mee begonnen ben.
Ik ben vier weken van te voren begonnen met foliumzuur, omdat ik dat het meeste las. Nu zijn we helaas al in ronde 7, dus ik denk dat het wel genoeg in mijn systeem zit haha. Ik ben wel benieuwd of het innemen met thee iets uitmaakt...de ene dag neem ik het in met water, de andere keer met thee of water met siroop...weet iemand hier iets van? Moet ik toch maar over naar altijd innemen met water?
Echt een fabel, de meeste vitaminen moeten met/na ontbijt ingenomen worden voor optimale opname! Je bent dus goed bezig.
Ik ben in september gestopt met de pil omdat ik er mirgraine van kreeg. Nu gaan mijn vriend en ik vanaf augustus voor een wondertje voor ons tweetjes omdat we in september nog naar Sri Lanka gaan. Succes allemaal!!