Foliumzuur

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rose1982, 20 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rose1982

Rose1982 Niet meer actief

Hoi meiden,
    Even een vraagje.
    Ik slik de pillen van Etos multi zwanger worden maar vanaf wanneer moet ik de pillen etos zwanger zijn gaan slikken?
    Kan dat al meteen?
    Op het doosje staat etos niet langer dan 3maanden zwangerschap slikken.
    Alvast bedankt.
    Groetjes Rose

2. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij kan je die al meteen gebruiken. Staat dat niet op de gebruiksaanwijzing?

3. Rose1982

zit geen bijsluiter bij alleen op het doosje staat niet langer dan 3 maanden zwanger slikken.

4. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Volgens mij heeft dat te maken met de hoeveelheid foliumzuur die er in zit. Die heb je maar tot 3 maanden nodig.

5. Rose1982

Dankje voor je antwoord!
    Ga morgen even naar de etos kijken wat er op zwanger zijn staat. :)

6. Miffy77

Miffy77 Fanatiek lid

9 jan 2009
    2.725
    3
    38
    Maastricht
    Ik gebruikte ook Etos Zwanger Worden, en sinds ik weet dat ik zwanger ben ben ik meteen Zwanger Zijn gaan gebruiken. Bevalt me prima trouwens!

De samenstelling van die twee is anders. Zo zit er in Zwanger Worden groene thee extract, meer vitamine E en selenium, wat je vruchtbaarheid zou bevorderen. In Zwanger Zijn zit weer visolie, wat goed is voor de ontwikkeling van het zenuwstelsel van je kindje. De hoeveelheid foliumzuur is in beide gelijk.

Ik zou dus gewoon de Zwanger Zijn gaan gebruiken als ik jou was, die is precies afgestemd op je behoeftes nu.

Liefs Monique

7. Ariel

Ariel VIP lid

8 mrt 2006
    16.482
    0
    0
    Zoetermeer
    Die ga ik dan morgen ook gelijk even halen. Gebruik nu alleen maar foliumzuur. En vind die van Kruidvat eigen merk zo smerig...

8. Rose1982

@ Miffy77
    Bedankt! ga ze morgen meteen halen :)

Deel Deze Pagina