Nee dat is ook wel zo maar toch.. Hahaha Bedankt voor jullie antwoorden in ieder geval! Zal meteen even bestellen.. Verder nog iets wat slim is om aan te schaffen?
Ik heb eigen merk foliumzuur van de C1000. Dus is 500 mg. Van de beurs heeeeeel veel proef verpakkingen van VSM meegenomen 8) . Nog een paar tabletjes van de C1000, en dan over op VSM
Ik gebruik femnatal van davitamon... zit foliumzuur in en nog veel meer vit... meerdere vliegen in 1 klap dus haha... Liefs Nelleke
@ Kanellie: Die wou ik ook gaan slikken. Ik wist helemaal niet dat dit moest en ben sinds vorige week gestopt met de pil. Wil ik zojuist richitng de Etos gaan om dit te halen is alles gesloten ivm carnaval. Heb nu foliumzuur van de AH, er staat op dat deze hoeveelheid is aanbevolen door de Gezondheidsraad. Het kan denk ik toch geen kwaad om over te stappen zodra het potje op is?
Dagravit mamma en baby (davitamon) kun je nemen voor en tijdens de zwangerschap vitamine met foliumzuur lekker makkelijk
Kan geen kwaad om over te stappen, gewoon eerst met de gewone foliumzuur beginnen, is overigens eigenlijk ook al voldoende maar als deze op zijn kun je idd kiezen voor een van de multi's die genoemd zijn. Er wordt aangeraden om 4 weken voor het beginnen met zwanger raken te beginnen, maar mocht je al gelijk zwanger raken nu, hoef je je ook niet al te veel zorgen te maken
hoi meiden! jullie mogen me corrigeren hoor, maar ik heb ergens gehoord/gelezen dat je na je 12e week geen foliumzuur meer hoeft te slikken, maar nu lees ik dat er vrouwen zijn die ze (nog steeds) slikken vanwege de borstvoeding. is het dan toch verstandig om de gehele zwangerschap foliumzuur te blijven slikken, of begin je er gewoon weer mee zodra je borstvoeding geeft?
Ik had eerst Foliumzuur bij de apotheek gekocht en die was 0,5 en nu vandaag heb ik zwanger worden bij de etos gekocht. Daar zitten alle vit in en dat kan natuurlijk nooit kwaad en er zit geloof ik voldoende foliumzuur in. Liefs Sun
ik had eerst van etos zwanger worden pillen die waren goed had ook een mooie cyclus. maar ik dacht ik probeer wat anders dus heb bij kruidvat een potje foliumzuur gehaalt en.......BALEN ! gelijk een cyclus van 54 dagen! normaal 28 tot 33 dagen de laatste keren. voor mij geen foliumzuur meer van het kruidvat...wat een bende! slik nu helemaal niets en....ja hoor netjes weer een cyclus van 29 dagen.
Ja ik heb het puur voor vitam en foliumzuur.Want dit is de tweede ronde, maar vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen en dat vond ik netjes, zeker na de eerste keer van het stoppen met e pil. Dus ik ben benieuwd hoe het nu gaat, liefst wordt ik het nu niet en hoop dat het raak is, maar goed ik ga gewoon afwachten, meer kan ik niet doen. Gr,Sun
Ik ga op 1 juni stoppen met de pil. Dan kan ik toch het beste al een maand eerder (1 mei) met foliumzuur beginnen? Ik heb positieve verhalen gelezen over de pillen van Etos ('Zwanger worden'). Die wil ik gaan nemen, als ik echt gestopt ben met de pil. Die maand ervoor wil ik 'gewone' foliumzuurtabletten gaan slikken. Dit mag toch gewoon? Of is het beter om het bij 1 soort te houden?
ik zou gewoon 1 soort gebruiken. Waarom wil je twee verschillende soorten gebruiken? Ik gebruik dagravit mama en baby
Ik heb gehoord over die Etos-pillen, dat ze goed zijn voor een regelmatige cyclus. Vandaar dat ik die pas wil gebruiken, als ik ook echt gestopt ben met de pil. Plus dat die pillen duurder zijn dan een potje foliumzuur.
ik gebruik ook Dagrivit mama en baby.. ik let gewoon op de aanbiedingen bij de diverse drogisten en dan sla ik een paar doosjes in, ben nu net aan mijn tweede doosje begonnen.. Misschien als deze leeg is gebruik ik een ander merk. Heb ook al eens die Fem Natal gebruikt. Vindt het wel prettig om die met extra vitaminen etc te slikken, weet ik tenminste dat ik alles binnenkrijg. Deze pillen zijn wel duurder (10,- tot 15,- per doosje) dan alleen foliumzuur (3,- tot 8,- per doosje?)