gisteren was ik bij de drogist eens kijken voor foliumzuur.Maar er zijn zo veel verschillende soorten en prijzen in. Heeft iemand tips? Slechte en goeie ervaring? Ik kan moeilijk pillen slikken dus ze mogen niet te groot zijn. Die van kruidvat zijn me veel te groot.
hoi meid, er is hier een topic geopend waarin meiden bespreken welke aan te raden zijn.. maar foliumzuur van de kruidvat te groot? dat zijn de kleinste die ik ooit gezien heb.. die zijn nog kleiner dan een dubbeltje, of welke bedoel je? http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=141477 liefs daantje
0w ik vind ze n0g al gr00t. Ze zitten in een gr0en bruin p0tje. Het zijn langwerpige. Ik zag gisteren nieuwe van centrum met vitamine's er bij in, z0u dat wat zijn? Ik zal even bij het andere t0pic kijken, dankje wel
dan bedoel je ze niet van het kruidvat eigen merk denk ik, want dat zijn hele kleine ronde pilletjes, misschien 1x zo groot als '' de pil'' maar de vitaminetabletten met foliumzuur erin verwerkt zijn vaak wel best groot. je kunt ook een pillensnijder halen bij de apotheek, dan kun je je tabletten eerst doormidden hakken voordat je ze inneeemt als je er problemen mee hebt
Het is wel van de kruidvat, inderdaad met vitamine's er in. Als ik die pil d00r midden breek en met vla d00r wil slikken dat gaat 00k n0g vrij m0eilijk. Heb 00k al even 0p dat andere t0pic gekeken ..
aha, dus je bedoelt de vitamine tabletten voor zwangeren van het kruidvat ik had het over de 'gewone 'foliumzuurtabletjes van het kruidvat, die zijn erg klein. misschien kun je die dan proberen?
Ik zal eens kijken 0f dat wat is. Het leek mij wel handig 0m vitamine's er bij te d0en. Ik ben wel erg een regelmatige fruit eter, maar v00ral in het weekend schiet het er n0g wel eens bij in. Bedankt v00r je inf0