hoi meiden, heb een vraagje in verband met ovulatie testen, ik heb een erg onregelmatige cyclus mijn hoogste was ver 60 dagen en mijn laagste 28! omdat ik mn eisprong niet voel, zou ik graag beginnen met ovulatie testen heb mn laatste ms verleden week zaterdag gekregen en als ik me goed herriner waren ze nu woensdag gedaan! meisjes met een ook onregelmatige cyclus hoe doen jullie dat? en hoeveel maal per dag? en als je een positieve test hebt hoelang heb je dan nog te tijd om te klussen? heb nu dipsticks van matcare besteld krijg ze deze week wel nog in de bus liefs,
hoi meid. ik had ook een onregelmatige cyclus en ik begon op dag 11 ( bij een cyclus van 28 dagen) en zo iedere dag 1 keertje, totdat de ovutest donkerder begon te kleuren ( nog niet positief) dan ging ik twee keer per dag testen om mijn ei niet te missen als de testtsreep even donker of donkerder is dan de controlestreep dan is de test positief en komt je eisprong binnen 24-48 uur. liefs daantje
hoi meis, en als je ovutest posi is, hoeveel keer klussen jullie dan? gewoon de avond zelf nog of iedere dag dan? liefs,
hoi meid, als de ovutest donkerder wordt ( bijna positief) is het slim om al te gaan klussen. ook zou ik dan echt 2x per dag testen in mijn album zie je ook ovutestjes.. op 2-2 om 15.30 was mijn ovutest positief, en om 20.00 al niet meer, stel ik had die dag alleen 's avonds getest dan had ik mijn ei gemist. als de test positief is is het slim om op die dag of/en de volgende dag te klussen zodat er al wat zaadjes '' in de wacht'' liggen voor als je eicel springt. stel je zou na je eisprong klussen, dan heb je weinig kans. je eicel leeft maar gemiddeld 12-24 uur. en als je eerst klust en je eicel springt, dan liggen de zaadjes al klaar en kan de eicel meteen bevrucht worden liefs daantje
Hoi Lilliby Ik deed dat precies hetzelfde als daantje, vanaf dan 10/11 en kreeg deze maand op dag 20 een positieve! Ook in het begin 1 per dag en dan 2 x en soms 3 x per dag, ook ik voel mijn ei niet. Nu is het wel raak! Succes!
hoi meiden, heb opgemerkt daarnet dat ik heel veel wit/geel verlies heb echt slierten (sorry voor de taal) kan het zijn dat ik nu al mn eisprong zou hebben heb mn laatste ms verleden week zaterdag gehad liefs, das ambetant om een positieve test te hebben, en dat je ventje gaan werken is
hey meid dat vruchtbaar slijm heb je zo'n 3 dagen in je cyclus ( je 3 vruchtbaarste dagen) denk dat je eisprong binnen 3/4 dagen dan te verwachten is, dus heeft wel even tijd hoor liefs Daantje
hoi meid, je zit dan op cyclusdag 8 als je vorige week zaterdag ongesteld bent geworden.. tel daar 3/4 dagen bij op en dan zit je rond de cyclusdag 12, dus dat kan best hoor