lange cyclus vroege eisprong?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door meryem23, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    ik heb gehoord dat je altijd 14 dagen na je eisprong al ongesteld word, maar ik heb het idee dat die bij mij al op dag 10/12 plaatsvind, terwijl ik toch een cyclus heb van 34 dagen, soms een dagje korter of langer. Zijn er vrouwen hier die daar ervaring mee hebben of mij daar iets meer over kunnen vertellen? Mijn huisarts vertelde mij ooit dat de eisprong altijd op de helft van je cyclus plaats vind, zijn daar dus wel uitzonderingen op?

2. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

heb ook weleens gehoord dat mensen het 1 x doen is een maand net na menstruatie en dat ze dan ook zwanger zijn,

lullig soms maar het gebeurd.

3. Lonit27

Lonit27 Actief lid

24 sep 2008
    478
    0
    0
    hai meryem,

Volgens mij is het mogelijk hoor, zo'n vroege eisprong bij een lange cyclus. Ik weet bijna zeker dat ik deze ronde een vroege eisprong heb gehad, terwijl ik een cyclus van 30 dagen heb en m'n eisprong normaalgesproken rond de 15e dag heb.
    Maar dit keer begon ik in de week na m'n menstruatie, cyclusdag 8, die typische eisprongpijn te krijgen. Op cyclusdag 9 voelde ik dit nog duidelijker. Ik heb hier toen ook een onderwerp geopend, genaamd 'Nu al eisprong..? (dag 9 cyclus)'.
    Aan het einde van diezelfde week kreeg ik ook een eisprong'bloedinkje'. Dus ja, ik denk dat het kan.

Liefs,
    Lonit

4. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    ik heb het ook hoor, niet zo lang als jij, maar ik heb de periode na mn eisprong die varieert tussen de 15-17 dagen, dus zeker niet 14 precies!

5. meryem23

meryem23 Lid

14 apr 2009
    59
    0
    0
    Dus eigenlijk (als je het niet zeker weet) kan je beter maar gewoon de hele maand door klussen waarneer je er zin in hebt ipv je te concentreren op de tijd van de eisprong. ?k heb me ook voorgenomen om het zo maar te gaan proberen want anders worden we helemaal gek. We hebben ook weinig keus want ik en mijn man werken in de zomer allebij in het toerisme dus veel van huis en weinig gelegenheid om te klussen, soms zien we elkaar dagen niet :(

?k hou trouwens wel de boel in de gaten door te temperaturen en naar het slijm te kijken enzo.

Deel Deze Pagina