ik gebruikte een andere pil. maar sinds vandaag begonnen met monikspeper dat help je om je hormonen opgang te helpen.
slikte een andere pil, minulet. +/- 10 jaar geslikt 1e ronde 37 dg cyclus 2e ronde zwanger maar dit zegt niks! Misschien kan je huisarts hier meer over vertellen??
Ik slikte de diane 35, ben begin februari gestopt en ben volgens mij nog steeds aan t ontpillen... Dus duurt nu al 7 maanden... Groetjes, Jorietje
Hoi hoi, Ik heb ook een jaar of vijf zes, diane 35 gebruikt. Begin januari van dit jaar ben ik ermee gestopt. Pas in mei ben ik voor de eerste keer terug ongesteld geweest... volgens de dokter is dat vrij normaal. Per jaar dat je de pil neemt kan het zijn (het moet niet hoor) dat je een maand uitstel hebt. Bij mij kwam dat mooi uit. Nu is het wel zo dat ik voor ik pilgebruikster was ook wel vij onregelmatig was, en dat was vanaf mei dit jaar niet anders... Meestal zes à zeven weken. Nu heb ik sinds augustus een pil gekregen die cyclocur noemt. Met deze pil wordt je cyclus geregeld, en kan je toch ook zwanger worden, voor mij dus een prima oplossing... Het is ook veel gemakkelijker om te bepalen wanneer je eisprong eraan komt. Veel geluk, Larreke