Hallo, Is er ook iemand wie mij kan helpen??? Ik heb gisteren een test gekocht bij de Etos, Clearblue. Ik had eigelijk gisteren ongi moeten worden dus ik vanachtend testen en er stond op de test "niet zwanger" Wie kan mij vertellen of ik te vroeg heb getest, op de gebruiksaanweizig staat van de dag dat je ongi moet worden kan testen en hoe werk z'n test eigelijk en wanneer kan je het beste testen!!! Ik hoop dat iemand mij kan helpen Groetjes Nadine
Je hebt op zich niet te vroeg getest, maar het kan zijn dat er nog te weinig HCG in je urine zit en dat je toch zwanger bent. Even afwachten of je ongesteld wordt en anders over een paar dagen nog eens testen. Ik testte zelf pas na een paar dagen overtijd te zijn, want ik vind het zonde van de test en nu weet je nog niks. Succes!
Ik testte ook 1 dag na m'n nod negatief met die digitale, je kan mijns inziens ook beter de gewone van clear blue halen. Heeft minder hcg nodig!!
hoi hoi, ik ben het met daphne eens hoor je hebt in principe niet te vroeg getest, je kan ook de test eruit halen en dan zie je hetzelfde als een gewone cb test één of twee streepjes, maar het hangt natuurlijk van je hcg gehalte af. ben je over 3 dgn nog niet ongie gewoon nog een keer testen, dan zal er wss wel genoeg hcg in je lichaam zitten. gr en succes saskia
vannacht getest zei je je kan daarom ook beter s'morgens vroeg testen dan is je urine meer geconcentreerd en dan zitten er ook meer hormonen in je urine kan ook goed zijn dat jij zo'n vrouw bent dat minder hormoontjes in haar urine heeft zolang je geen ongi heb/krijgt is er nog hoop succes hopelijk ben je zwanger
Ik heb mij wel vanochtend getest, is het dan misschien beter om een gewoone test te halen? Wanneer denken jullie dan dat ik mij het beste weer kan testen mocht de ongi uit blijven?
Volgens mij kan dit nog alle kanten op. Mijn zus testte pas positief na 2 wkn overtijd! Misschien is idd de hcg nog niet meetbaar in je urine. Heb wel gehoord dat de test van kruidvat gevoeliger is..Als je niet meer kan afwachten (kan me voorstellen!) zou je die kunnen proberen... Heel veel sterkte...en ik duim voor je dat het raak is!!! Liefs :sunny:
Ik zou het nog even een paar dagen afwachten, als je dat geduld hebt tenminste. Als je wel zwanger bent dan heb je je lichaam in ieder geval nog even de tijd gegeven om meer HCG aan te maken. Ik heb zelf geen ervaring met de digi test, ik gebruik zelf een gewone van predictor (maar tot nu toe helaas ook nog niet erg m'n vriend geweest ).
En de vraag over wanneer weer testen: Ik heb gelezen dat als je zwanger bent..het hcg-gehalte iedere dag verdubbelt. (als je een heel licht streepje zou hebben..wordt ie per dag donkerder) dus dan kan je het morgen/overmorgen weer proberen.. Nogmaals succes!
als ik jou was zou ik pas testen als je 1 week overtijd bent, want dat scheelt je steeds een teleurstelling en testen. ik weet uit ervaring dat het best moeilijk kan zijn, maar als je zwanger bent dan ben je het na 1 week ook wel en dan heb je meer kans op een posi test. ik wens je veel succes met testen en zal voor je duimen dat het raak is. liefs san.
hey alice! dacht dat ik ergens anders zag staan dat de kruitvat test af en toe verkeerde uitslag gaf!en anders een test van de apotheek halen!!zolang je niks geen ongi ziet kan het idd alle kanten opgaan! liefs
ja die test van de kruitvat gaf bij mij ook licht positief, maar was niet zwanger. die van de apotheek zijn goed. maar een buurvrouw van mij zweert bij predictor en die ga ik dan ook maar gebruiken. liefs san.
Als die van de kruidvat echt niet goed is...dan wil ik iedereen dit besparen uiteraard! Maar toch lijkt het me dat als dat zo is, dat ie allang uit de handel zal worden gehaald. Weet alleen zeker dat deze gevoeliger is dan predictor en clearblue. Ik wens iedereen veel succes! Liefs
die van de apotheek is ook erg gevoelig. er zijn meerdere meiden die negatief denken over de test van de kruitvat. liefs sandra.
spannend is dit toch he?! Ik teste op dag 28 neg ( snapte het niet want was er van overtuigd zwanger te zijn) op dag 37 was de test positief!!! Beide keren getest met CB digitaal. Zorg wel dat je urine geconcentreerd is, dus ochtend urine of c.a. 2 uur niet drinken en plassen en dan testen. Heb nog een paar dagen geduld en dan nog een keer testen! ( waarom denk je zwanger te zijn??)
Hoi Ik weet niet of ik zwanger ben en ik denk dat wanneer je ongi uit blijft en je wilt kinderen dat je de symptonen wel gaat bedenken en dat wil ik ook niet. Ik weet alleen dat ik overtijd ben en dat we zonder voorbehoeds middel hebben gevreeen, dus er kan een kans zijn dat ik zwanger ben, maar echt symptomen heb ik niet volgens mij! Hoe zit het trouwens met de hoeveelheid hormonen? Groetjes
hoi ik ben nu ook 6 dagen overtijd ik zondag een test gedaan die was negatief dus ik wou me morgen of donderdag weer testen en dan zien we wel
Is dat zo?? Ik wist dat niet. Ik gebruik ook altijd de digi van CB want ik zie altijd streepjes die er niet zijn De digi is altijd lekker duidelijk voor mij (én erg confronterend )
ik teste met CB digitaal met 1 dag overtijd en gaf posi aan maar dat zegt dus niets , sommige vrouwen hebben nu eenmaal minder hormonen in hun urine ik had het geluk er veel in me urine te hebben. maar idd een gewone CB test is minder gevoelig succes
heb hier een lijstje waarop je kunt zien hoe de hcg hormonen zich ontwikkelen: PREGNANCY STATUS SERUM hCG LEVELS 7 days 3 weeks 0 to 5 14 days 28 days 3 to 426 21 days 35 days 18 to 7,340 28 days 42 days 1080 to 56,500 35 - 42 days 49 - 56 days 7,650 to 229,000 43 - 64 days 57 - 78 days 25,700 to 288,000 57 - 78 days 79 - 100 days 13,300 to 253,000 17 - 24 weeks 2nd trimester 4060 to 65,400 25 wks to term 3rd trimester 3640 to 117,000 After several days postpartum nonpregnant levels (<5)" dus je ziet hoe het kan verschillen en dat maakt of je pos of neg test