Slik Materna voor vrouwen die zwanger willen worden / zwanger zijn. Daarnaast ook vitamine B Forte voor extra energie (druk met werk, daarnaast nog verbouwen en in jan / febr hopelijk verhuizen). Gewoon iedere ochtend met een kleintje yakult en een broodje Hopelijk worden we met zijn allen snel zwanger... xxx
Ik ben begonnen met folimzuur te slikken een maand voordat ik stopte met de pil, dat is dus nu 4 maanden.
Ik slik van VSM puur mama zwangerschapsvitamines. Dit slik ik sinds ik gestopt ben met de pil, dus sinds 18 augustus.
Ik slik ook foliumzuur met andere vitamines van gravitamon. Ben zo'n 1,5 maand voordat ik stopte met de pil begonnen!
Ik ben begonnen met foliumzuur slikken op de dag dat ik met de pil ben begonnen. Slik nu ook davitamon weerstand en zag dat daar ook foliumzuur in zat. Dus heb een paar dagen een dubbele dosis foliumzuur naar binnen gewerkt. Ik ben nog wel erg zoekende wat ik nu moet gaan slikken. Ik merk dat mijn lichaam wat meer vitamine nodig heeft ( heb erg last van haaruitval op het moment) Iemand misschien tips??
bij de vorige zwangerschappen slikte ik het ook voor de zwangerschap en gedurende de zwangerschap. maar toen ik zwanger was werd ik er zo onwijs misselijk van. mocht toen stoppen na een aantal weken en was de misselijkheid ook weg.
Deze slik ik ook.. Vanaf het moment dat de pil de deur uit ging, kwam deze pil naar binnen.. Slik het trouw iedere morgen bij mijn kopje thee..