hallo, Ik had afgelopen maandag officieel ongesteld moeten worden. Ik had 13 november mijn laatste menstruatie en dacht mijn eisprong rond de 22 november lag... Echter kreeg ik vrijdag op zaterdag 27/28 november erge buikpijn en dit heeft tot woensdag 2 december geduurd. Ik dacht een late eisprong te hebben, maar 5 dagen pijn lijkt mij wat raar. Ik had die dagen steek in buik, honger, brok in mijn keel. De pijn is weggebleven tot afgelopen zondag. Ik kreeg zondagmiddag een soort van ongesteldheids pijn, enorm honger gevoel, een paar avonden misselijk, maar niet overgeven. Dit heb ik tot op de dag van vandaag nog steeds. Soms zakt het even weg, maar daarna weer steken in buik alsof ik ongesteld moet worden... Maar ik wordt het niet. Ik heb al meedere zwangerschapstesten gedaan, ook vandaag nog en elke keer negatief. Wat zouden deze pijnen kunnen zijn? Kan het zijn dat ik wel zwanger ben maar het nog niet aan te tonen is? Of denk je dat ik niet zwanger ben?? Ik wordt gek van de spanning, en de pijn maakt mij wat ongerust. Mijn vriend en ik willen overigens erg graag zwanger worden, na 14 jaar aan pil te zijn geweest... Alvast bedankt voor jullie/jou antwoord!! Groetjes Ber
Hoi ber, Hoe gaat het nu? Het kan inderdaad dat je net wat te vroeg hebt getest en dat je wel zwanger bent. Maar als je nog niet zo lang van de pil af bent kan het ook zijn dat je lichaam een beetje moeite heeft met het opgang helpen van je cyclus. Houd het even in de gaten heb je maandag nog buikpijn en geen menses ga dan even naar je huisarts. Imke
Hai Imke, Bedankt voor je reactie. Ik ben nog steeds niet ongesteld en blijf met vlagen buikpijn houden. Als ik op mijn buik druk heb ik rechts naast/onder mijn navel pijn,... We hebben zaterdag nog een test gedaan maar ook die gaf negatief... Als ik dit blijf houden, zal ik maandag de huisarts even bellen. Schijnt dat de huisarts iets kan geven on de ongesteldheid op te wekken,...klopt dat en is dat niet slecht?? Dank je voor je reactie!! Groetjes Bernadette
HOi bernadette, Ja dat klopt en nee dat is niet slecht, zie het als een duwtje in de rug voor je lichaam om even weer op te schonen en zich klaar te maken voor een nieuwe ronde! Imke