Even een hele andere vraag over mijn zieke dochter

Discussion in 'Gezondheid' started by Moosie, Oct 28, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Moosie

Moosie Lid

Aug 11, 2006
    71
    0
    0
    Intercedente
    Sneek
    Hoi dames,

Ik weet dat het niet bij deze forum hoort maar ik wil jullie toch even een vraag stellen.
    Sinds gisterenmiddag doet mijn dochter van bijna 3 niets anders dan overgeven. Zodra ze heeft gedronken dan komt het binnen een half uur er weer uit. Ze lijkt verder niet echt ziek, wel hangerig en wat pips, maar echt ziek is ze niet. Weten jullie wat ik kan dan of misschien tips geven om haar van haar misselijkheid en overgeven af te helpen.

Een onrustige moeder.

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

May 29, 2006
    3,282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik zou gewoon even de doketer bellen? Misschien kan die je wat beter helpen?
    Sterkte meis....

3. Niet meer actief

Hoi wij zijn geen dokter natuurlijk, ik zou gewoon naar de huisartsenpost gaan ik zou geen risico nemen sorry das mijn mening er over.
    Of even bellen en vragen om advies.
    groeten en succes jennie72 ;)

4. Hartje1

Hartje1 Bekend lid

Oct 7, 2006
    894
    0
    0
    Ik zou ook even voor de zekerheid naar de huisartsenpost gaan, je weet maar nooit! Succes ermee

5. vissie26

vissie26 Actief lid

Sep 15, 2006
    272
    0
    0
    Misschien een buikgriep, maar dat neemt natuurlijk niet weg dat als je ongerust bent je even een dokter moet bellen.

Ik hoop dat het snel beter gaat met je dochter.

6. Alida27

Alida27 Actief lid

May 11, 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Het heerst op het moment erg..
    Mijn nichtje heeft het ook gehad van de week..
    Ik zou even de HA bellen ivm uitdrogingsverschijnselen!

Beterschap,

Alida

7. lydia

lydia Fanatiek lid

Aug 30, 2006
    1,024
    0
    0
    inderdaad ff naar de dokter die kleintjes drogen snel uit namelijk...denk een virus ofzo...sterkte

8. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Mijn kleintje van 3 had dat een paar weken terug ook, ik had de dokter gebeld maar ze drogen opzich niet binnen 1 dag al uit, ik moest haar een theelepeltje water per keer geven,want zo'n zakje ORS schiet niet op als ze aldoor overgeven, dat ging goed, tot ze de volgende dag na weer een nacht kotsen, ik d8 echt van dit komt niet goed, maar smorgens vroeg ze om brood enzo en gign er zo in en bleef er ook in, heel apart. wij hebbend at overigens geen van allen van haar gekregen :(

9. Nemo

Nemo Niet meer actief

Hier een paar tips:
    Steeds kleine slokjes drinken aanbieden, al zal ze een paar dagen niet eten geeft niet als ze maar wel drinkt. Als drinken binnen blijft dan proberen met een beschuitje zo langzaam aan opbouwen.

Waar je goed op met letten: of ze goed blijft plassen, of ze koorts heeft, als ze suf is (beetje hangerig/jengelig hoort erbij), en of ze er verder niet ziek van is.
    Als ze bovenstaande symptomen niet heeft mag je het een paar dagen aankijken.
    Als je het niet vertrouwd gewoon even bellen met huisartsenpost.
    Meestal gaat het met een paar dagen vanzelf over.

Beterschap voor je kleine meid !

Share This Page