Hallo allemaal, Ik ben erg gelukkig met onze twee lieve en mooie meiden. Toch begint het weer te kriebelen........maar, bij de 2de had ik erge last van BI! Zo erg dat ik ingeleid ben, want kon niet meer lopen enz. Ik ben zoooo bang dat ik eht bij de 3de weer krijg en die angst houdt een 3de zwangerschap tegen, terwijl het gevoel groot is! Wie heeft er ervaring mee en viel het achteraf mee of juist tegen?! Bedankt... Groetjes
Ik heb zelf 2 zwangerschappen ook b.i gehad en ik huiver ook wel voor de 3e daarin. Maar ik ben wel van plan meteen fysiotherapie te gaan nemen om het grotendeels te verzachten en mn rug flink te verstevigen.
of misschien dan direct beginnen met mensendieck therapie, dat heeft bij mij heel erg goed geholpen. Ik ben nu ook mijnrug sterker aant maken en probeer nog wat af te vallen succes met je keus! liefs miek
De fysiotherapeute die ik heb/had raadde mij ook aan vooral mn rug en bekken sterker te maken voor ik zwanger werd. Zelf doe ik krachttraining (gewoon normaal hoor geen bodybuilding) en merk in alles dat mn rug al sterker is. Wel moet ik zeggen dat ze me waarschuwde met mn bekkenbodem, als je die flink traint heb je meer kans op een keizersnede. In mijn geval moest dat toch al (heb al 2 ks gehad en litteken ziet er aan de binnenzijde niet zo netjes uit) dus overleg is met een fysiotherapeut of een mensendieck therapeut!