longembolie en zwanger 9 weken

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door MvN, 21 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvN

MvN Niet meer actief

hoi hoi,

Ik ben 9 weken zwanger en ik heb een zeurderige pijn weer aan mn rechterlong wat vast zit aan mn ademhaling en straalt uit naar mn oksel( in mei opgenomen gelegen met een longembolie en was in nov uitbehandeld ). Aangezien mijn vorige longembolie niet zwangerschapsgerelateerd was hoefde ik geen antistolling te gebruiken. Eigenlijk wil ik het nog even aankijken of de zeurderige pijn overgaat ik erge pijn. Maar is dit schadelijk voor de kleine? Weet iemand dit?

2. liebrando

liebrando Niet meer actief

ik weet er helaas niet veel van maar ik zou het wel even navragen als ik jou was, een longemblie is niet zomaar iets!

3. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik weet niet of het schadelijk is, maar ik zou toch zeker geen risico nemen voor jezelf, een longembolie is niet niks, ik zou toch echt contact opnemen met de HAP.

4. theeleut1

theeleut1 Actief lid

1 feb 2010
    308
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier spreekt een vpk> als je klachten herkenbaar zijn van eerder zeker niet wachten met bellen. Longembolieen zijn voor jezelf zeker niet ongevaarlijk. Je kunt beter een keer te vaak bellen.
    Ben benieuwd wat eruit gekomen is.

5. Liz

Liz Fanatiek lid

9 jul 2010
    1.873
    0
    36
    ik zou ook bellen en dit zeker serieus nemen!

6. mimi83

mimi83 Niet meer actief

Bellen.. niet afwachten.. Longembolie is niet iets om even afte wachten..

7. brenda1976

brenda1976 Niet meer actief

helemaal mee eens, gelijk bellen.....
    ik heb ook longproblemen, juist nu je zwanger ben eerder aan de bel trekken als normaal.
    Zodat ze het misschien nog met lichte medicatie het kunnen verhelpen.
    gr brenda

8. MvN

MvN Niet meer actief

Heb gister dus nog de hap gebeld. Eenmaal daar werd ik gelijk doorgestuurd naar de seh. Allemaal prikken en moest een foto maken van mn longen! Buik gelukkig goed afgeschermt met een loodschort. Gelukkig mocht ik savonds wel naar huis maar moet straks weer naar een internist. Het zag er dus nog niet helemaal goed uit.

9. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Goed dat je gisteren toch nog geweest ben op de SEH, ben je al bij de internist geweest?

Deel Deze Pagina