Door afvallen overtijd?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door goldy, 17 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik weet niet of ik dit hier in het juiste forum zet maar wist anders niet waar ik het moest vragen.

Wij zijn niet bezig om zwanger te worden, ik ben niet aan de pil maar we gebruiken wel condooms. Nu ben ik al 10 dagen overtijd en hiervoor was ik gewoon regelmatig. Afgelopen zondag had ik wel wat roze verlies dus dacht dat het er aan zat te komen maar tot nu toe nog niks.

Ik ben wel bezig met afvallen en vroeg me af of dat misschien de oorzaak kan zijn?
    Ik heb voor de zekerheid 2 dagen geleden een test gedaan maar die was negatief dus dat kan het ook niet zijn.

2. Evira

Evira Fanatiek lid

18 feb 2011
    1.533
    0
    0
    Er kunnen veel oorzaken zijn. Stress, eetpatroon, vermoeidheid, ziekte (als in griep ofzo). Ik zou me nog niet al te veel zorgen maken!

3. Marjolijn

Marjolijn Fanatiek lid

22 aug 2010
    1.154
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet niet hoeveel je bent afgevallen in korte tijd, maar als het veel in korte tijd is, kan het idd komen van het afvallen. Je cyclus kan daarvan tijdelijk in de war raken.

4. goldy

goldy Fanatiek lid

1 sep 2009
    2.253
    0
    36
    NULL
    NULL
    @ evira, geen stress, vermoeidheid of ziekte.. eetpatroon dus wel veranderd. Maar ik kijk het nog wel even aan en anders bel ik de huisarts wel even.

@ Marjolijn, ik ben ongeveer 7 kilo in 6 weken afgevallen dus niet extreem veel in korte tijd.

5. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    dubbel posten is niet toegestaan, het andere topic heeft meerdere reacties dus doe ik deze op slot

Deel Deze Pagina