bezig voor 4e iui --> ei gemist

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sjorsjette, Sep 18, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Hai meiden,

Na lang dubben ga ik toch me vraag stellen.

Wij hebben 3 iui's gehad (april-mei-juni 2011) de 3e was raak maar liep uit in een mk.

25 aug hadden we een evaluatie met eigen gyn & omdat ik nog steeds na de bloeding van 11 juli geen ongi had gehad werd er een echo gemaakt.
    Mijn bms was 2mm en hij zei; ja niet zo gek dat je niet ongi word, er gebeurd niks. Dus besloten we om nog 3 iui's te doen.
    Wij spoten Menopur en Pregnyll (de eerste 3 iui's) en daar mochten we mee door. Hij zei start maar zodra je het hebt (die dag tellen als dag 3) en dan afspraak op dag 10.
    Dat hebben we dus gedaan en op 5 sept dus de 1e fm, daar was niets op te zien behalve bms wat gegroei was. 9 sept een 2e fm en weer niet goed, 12 sept een 3e fm en WEER niet goed.
    De gyn vond dat raar en liet prikken om progesteron waarde te achterhalen. Die bleek hoog dus ze zei we hebben je ei gemist.

De progesteron waarde was 28... dit was dus op maandag 12 sept.. we zijn dus meteen gestopt met spuiten maar wanneer kan ik nou ongeveer me ongi verwachten??? Wanneer zou dan me ei zijn geweest? Zij zeggen dat ze denken dat het tussen 25 aug en 5 sept is geweest.... omdat ze het anders gezien zouden hebben op de echo's op 5, 9 en 12 sept.... klopt dit??? Zouden ze dat kunnen zien? Een waarde van 28 is dat 7 dagen na eisprong?

Sorry zijn veel vragen maar word hier nu heel onzeker van. Zeker omdat de eerdere 3 iui's altijd bij de 1e fm het goed was. Heb dus tot nu nooit langer gespoten dan 7x... en nooit ei gemist want we zette toen pregnyl.

Ik hoop dat jullie een antwoord/duidelijkheid kunnen geven.

Dank vast, Sjors

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    HOihoi,

Ik begrijp je onzekerheid en je zoektoch naar duidelijkheid, Ik kan het je helaas niet geven. Wij 'verloskundigen'komen pas met vrouwen die een infertiliteitstraject hebben gehad in aanraking als ze zwanger zijn. Wij hebben voor dit traject niet geleerd en weten er te weinig van om je hier in van goede info te voorzien. Sorry!
    Heel veel succes!

Imke

3. sjorsjette

sjorsjette Fanatiek lid

May 31, 2010
    3,251
    0
    0
    Docent
    Rotterdam
    Imke toch heel hartelijk dank voor je reactie!

Mijn menstruatie is vandaag begonnen. Donderdag starten we weer met spuiten en nu de eerste fm al op dag 8 om zo niets te missen.
    Helaas dus een korte spuit break maar goed.

Groetjes Sjors

4. Ineke

Ineke Verloskundige

Dec 15, 2010
    2,663
    0
    0
    Succes.

Groetjes Ineke

Share This Page