Hoi meiden, Ja waar ik dus niks van snap..zit inmiddels op dag 40 van mijn cyclus. Ik heb ovulatietesten gebruikt t/m dag 30 ongeveer want toen waren ze op..en heb mijn ei niet ondekt. Nu is het zo dat ik net weer bruinverlies heb afgeveegd, niet zoveel hoor, maar en een paar dagen terug ook maar dat was minimaal. Wat zo raar is dat ik er ook elke keer doorzichtig witverlies/beetje slijmachtig meeveeg.. Net voor de lol een zwtest gedaan maar omowit.... Mijn cyclus: 37-34-47-41? Wie weet het?Of heeft soortgelijks meegmaakt? Alvast bedankt voor het meedenken en antwoorden!~ Liefs, Missguit
Je hoeft niet iedere cyclus een ei te hebben volgens mij... Daarom misschien wel ongi klachten maar geen posi ovutestje? zie dat je sowieso een relatief lange cyclus hebt? Hoe was dat voor je anticonceptie gebruik? doorzichtig slijm is normaal vruchtbaar slijm, kon je draden van trekken (sorry voor mijn woord keuze) Als dat zo is, knutselen!! hahah IS het je eerste kindje? Ik weet het verder ook niet...
Hoi! Ja wel een redelijke lange cyclus inderdaad....Ben sinds april '11 van de pil af. En voor die tijd tja lang geleden...volgens mij wel met regelmaat..tussende 30 en 33 dagen dacht ik... Maar het hele verhaal is, is dat ik dat vruchtbare slijm voor een dag of 15 terug ook al heb gehad en dat 3 dagen lang..maar een week later of iets later heb ik het weer!?? De vorige cylcus had ik dat ook...die keren daarvoor niet..Nou ja afwachten dan maar! En we gaan inderdaad voor ons 1e kindje, maakt dat veel verschil uit dan?? X Missguit