Hallo, Ik heb zo'n onregelmatige cyclus dat ik even de tel kwijt ben. Vandaag zit ik op dag 42 van mijn cyclus, ik heb zaterdag een test gedaan en deze was negatief, had ik wel verwacht. Nu ben ik vandaag zo erg misselijk en duizelig, zodra ik iets eet stoot het me de hele tijd weer omhoog, ook heb ik zeer veel wit slijm verlies. Ik durf geen test meer te doen omdat ik toch zoiets heb van het zal wel weer negatief zijn. Morgen moet mijn man voor de 3e keer naar het ziekehuis om zich te laten testen. Wat kunnen jullie mij adviseren om te doen? Groetjes Angele
Als je van je onzekerheid af wil, zou ik toch nog eens testen. Anders blijf je er steeds over nadenken. Als je niet wil testen dan zou ik nog 5 dagen wachten, aangezien 47 dagen je langste cyclus is geweest. Laat je mannetje nog maar eens testen. Dat zou ik gewoon door laten gaan. Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent. Ik ga voor je duimen. Succes!
Dank je prinses, ik heb vanmiddag nieuwe zwangerschapstesten besteld via internet, deze zal ik over 2 dagen wel thuis krijgen. Ik wacht tot zaterdag, dan zit ik op 47 dagen, als er dan nog geen zijn doe ik een test. Jij ook succes! Groetjes Angele
Vervelend he?! Als je echt geen enkel idee hebt wanneer je kan testen! Ik hoop voor jullie dat 't raak is! Ik herken 't overigens heel erg, dan heb je net getest en prompt een paar dagen later heb je spontaan symptomen die kunnen duiden op een eventuele zwangerschap... Tegenwoordig negeer ik die gevoelens maar, voor zover dat mogelijk is natuurlijk! Sterkte verder hoor!
Hoi meid, ik zou ook heel even wachtten. Ik hoop voor je dat je cyclus snel normaal is en dat de uitslag van je ventje ook goed is vandaag. Me duimen draaien voor je dat je een positieve test heb. Groetjes Jolie
Hallo, Vandaag dag 47 van mijn cyclus, nog geen te bekennen, zwangerschapstest, Negatief natuurlijk. Ik hoop dat de snel komen, want dit is echt niet leuk meer. Groetjes Angele
Jeetje Angele, het schiet niet echt op voor je. Geen duvels en ook geen positieve test. Ik hoop dat je cyclus heel snel normaal is. Groetjes Jolie
Dank je Jolie, we moeten woensdag toch naar het ziekenhuis, dan hoop ik dat ik medicijnen krijg dat ik weer een normale cyclus krijg. Verder is er bij mij gelukkig niks aan de hand, alle onderzoeken waren die ik gehad heb was de uitslag positief van, alleen mijn onregelmatige cyclus dan. Groetjes Angele
Ik ben net bij mijn tante op visite geweest, ze zei tegen mij dat ik er anders uitzag dan normaal, en ik zag ook bleek in mijn gezicht, en toen vroeg ze aan mij, ben je zwanger? Nee ben ik niet, test was negatief. Raar allemaal, ik hoop dat de snel komen. Groetjes Angele