kent iemand dit gevoel?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by auraly, Apr 30, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    goeie middag,

ik heb al een week of 2 echt het gevoel dat ik zwanger ben, een soort van oerinstinct denk ik

maar ben behoorlijk dom geweest en heb vanmorgen een test gedaan,
    zoals te verwachten was die negatief want het is nog een paar dagen tot m'n nod dag
    dus kan alsnog zwanger zijn toch?

ik heb een paar symptomen

pijnlijke borsten
    moe
    misselijk
    teveel aan speeksel
    pijn in m'n lies

maar sinds 2 dagen heb ik iets dat ik niet herken

telkens als ik lig of rechtsta dan vloei ik, je weet wel dat gevoel dat je hebt als je duiveltjes doorkomen en je bloed voelt vloeien
    maar telkens als ik ga checken dan is er absoluut niets te bespeuren

maar voel het wel heel duidelijk, echt vloeien

herkend iemand dit of heeft het niets te maken met het al dan niet zwanger zijn ?

vele groetjes

2. engeltje22

engeltje22 Actief lid

Apr 27, 2007
    126
    0
    0
    dat gevoel had ik nu ook allemaal alleen geen speeksel maar ik kwam erachter voor de eerste keer had het namelijk nog nooit gevoelt ik had eisprong :)maar jij zou wel weten hoe jij je voelt hopelijk voor jou is het RAAK.

3. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    bedankt voor de sneller reactie

als ik vrijdag nog steeds m'n duiveltjes niet heb gekregen dan doe ik nog een testje

groetjes

4. engeltje22

engeltje22 Actief lid

Apr 27, 2007
    126
    0
    0
    ik zal duimen voor je :)en ik zie nu wel dat jij je eisprong al gehad hebt dus het zal best kunnen hoor je moet niet naar mij luisteren dan haha morgen mag je gaan testen HAVE FUN

5. auraly

auraly Fanatiek lid

Apr 28, 2007
    1,217
    9
    38
    antwerpen
    thanx

jij ook eh ..

en bwa morgen test, die van vanmorgen was helemaal negatief dus als ze er van de week niet zijn dan test ik nogmaals vrijdag

ik hoop dat het jou ook mag lukken

groetjes

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

Ja, je zal het vaker hebben gelezen maar die kwaaltjes...daar kan je niet echt van opaan. Dan zouden we ook geen testjes meer nodig hebben he ;)
    Ik vind het altijd heel moeilijk te zeggen. Het kan twee kanten op. Hoe het bij mij ging kan ik ook niet vergelijken (zat onder de hormonen dus weet niet wat van mezelf was en wat van het ziekenhuis). Ik wens je veel succes en hoop dat je vrijdag een testje kan doen (nog geen duiveltjes dus).
    Succes met wachten...duurt nog wel ff.

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Share This Page