Hoihoi, Ik heb weer even een vraagje. Ik ben de afgelopen dagen bloed verloren en heb zondag een echo gekregen. Daarop was te zien dat de baby het prima deed, maar dat er bloed in de baarmoeder zat. (Buiten de vruchtzak en mooi voor de uitgang) Gezegd werd rustig aan te doen, bij meer bloedverlies of flinke krampen weer te bellen. Het bloedverlies varieert nu. Het wordt wat bruin, maar ik rust heel veel. Zodra ik wat doen (kinderen verzorgen, even stukje lopen) krijg ik meteen krampen en het gevoel van een harde buik. (Maar dan alleen helemaal onderin mijn buik, natuurlijk) en ook wordt het bloedverlies dan wat meer, lijkt t. Wat zouden jullie in zo'n geval adviseren? Ik houd me nu nog erg rustig.. Ik lees op internet zoveel verschillende dingen, dat ik eigenlijk heel graag jullie mening ook nog even wil weten. De hematoom was trouwens niet groot, hij noemde geen maat, maar duidelijk kleiner dan de vruchtzak. Groetjes, taliaa
hoi ja, als het voor de uitgang ligt lijkt het niet heel veel kwaad te kunnen. Maar ik kan het lastig inschatten. Als jou rust is geadviseerd zou ik me daar toch aan houden. Als je twijfelt over wat je precies mag doen zou ik even met de arts bellen. Mirjam
Bedankt voor je reactie. Toevallig vandaag bij de vlos geweest(afspraak stond). Zij vond het niet heel verontrustend klinken. Maar omdat de krampen steeds heftig worden bij actief zijn, adviseert ze me wel om rustig aan te doen. Ik mag elk moment bellen, dan wordt de termijnecho naar voren geschoven. Maar op dit moment voelt het goed om daar nog 2 weken mee te wachten. Nogmaals bedankt voor de reactie!