hallo allemaal ik heb een vraag over drie weken ga ik stoppen met de pil waneer moet ik dan met foliumzuur gan beginnen op de verpakking staat vier weken voor de bevruchting maar dat weet je dus nooit en mijn vorige zwangerschap was ik al een week na het stoppen met de pil zwanger. en ik heb nog een vraag ik slik een drie fase pil triginon heet dat maar kan je dan ook halverwege de strip stoppen of raakt dan je cyclus in de war ik vorige maand ook al raar gslikt en een week eerder stopt en na stop week gelijk weer begonnen met de nieuwe strip dug eigenlijk twee keer ongesteld geweest in een maand weet iemand of dat kwaad kan. ik hoop dat iemand iets weet over deze pil groetjes
Hoi hoi! Ik zag je berichtje, over het voor een tweede beeb gaan ook al staan! Leuk hoor, wij zijn ook voor een 2e wondertje bezig! Maar om op je vraag terug te komen; ik ben zelf begin april met de pil gestopt, ik heb ook jaren Trigynon geslikt; het is een 3 fasen pil trouwens. Ik heb mijn strip wel netjes afgemaakt, zodat ik een ongesteldheid zou krijgen die 'geregeld' was door de pil. Als ik jou was, zou ik aan het einde van je strip stoppen met de pil, dan heb je wat meer inzicht in je (mogelijke) cyclus. Maar je moet natuurlijk zelf weten wat je doet In ieder geval succes!
Oh, over het foliumzuur; je kunt al beginnen met foliumzuur zodra je gestopt bent met de pil. Het is niet schadelijk en inderdaad, je weet nooit wanneer je zwanger raakt, maar al eerder foliumzuur slikken maakt niet uit!
dank je wel mischien moet ik inderdaad de strip maar netjes afmaken hoe oud is jouw eerste kindje ik heb en dochter van bijna 13 maanden ik ben benieuwt hoe snel anderen zijn volgens mij zijn wij best snel spannend he groetjes
Bij het beginnen van je laatste strip is het al aan te raden te gaan slikken... Dus je kan nu meteen gaan slikken hoor!
hey, ik ben 10 dagen weer foliunm zuur aan het slikken... ben ook voor de 2e maar ben nooit aan de pil geweest na mn zwangerschap.. ik was na 4 maanden weer zwanger maa ris mis gegaan helaas met 16 weken.. nu zijn we weer in ronde 1 hopelijk is het deze keer raak
Mijn zoontje is 9,5 maanden. Ik vind het niet echt snel hoor, gaan voor een 2e beeb, maar daar staat iedereen weer anders in En we weten natuurlijk nooit wanneer we weer zwanger zijn (hopelijk snel, maar dat willen we allemaal