Roken

Discussion in 'Zwanger worden' started by Zonnestraaltjes, May 10, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    Hallo mensen,

Ik ben iemand die nog rookt! Ik weet het het is stom en ik wil er ook mee stoppen, maar op de een of andere manier blijft een duiveltje in mij dit tegenhouden!

Zijn er meiden die ook willen stoppen of net gestopt zijn? Misschien kunnen we elkaar supporten!?

Liefs

2. love31

love31 Actief lid

Nov 20, 2006
    281
    0
    0
    huisvrouw
    Hoi Mpje

Ik rook ook nog steeds.en ik heb gezegd dat als ik zwanger blijk te zijn
    dat ik stop met roken..en mijn man gaat dan ook stoppen.

liefs love31

3. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
  4. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    Ik rook ook nog.
    Maar moet zeggen dat we niet echt bewust bezig met het krijgen van een wondertje..
    Maar als ik te horen krijg dat ik zwanger ben stop ik meteen met roken.

5. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    Ik ben vorige jaar februari gestopt met roken na dat ik de laatste pil had genomen.
    Ik had een goed doel en het lukte me zonder problemen. Had er totaal geen moeite mee omdat je het ergens voor doet.
    Na 9 maanden was ik nog niet zwanger en ging het aan me knagen....
    Ben dus ook weer begonnen. Ik stop absoluut zodra ik weet dat ik zwanger ben maar dat leverde een beetje teveel tress op en dat is ook weer niet goed.

En ja ik weet het mensen zullen het niet leuk vinden maar als het je teveel stress opleverd zeg ik op mijn beurt blijf lekker roken...
    Als je eenmaal weet dat je zwanger bent stop je wel .
    Succes iniedergeval meid...

6. Bruidje77

Bruidje77 Fanatiek lid

Mar 28, 2007
    4,747
    0
    0
    Ik ben sinds 7 maanden gestopt.. toen ik mijn laatste pil heb genomen.. Ik ben eerst "ontpild" en gestopt en nu dan voor de 2e ronde.. Heb er soms nog moeite mee maar het gaat goed omdat ik weet waarom ik het doe!

7. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

Mar 5, 2007
    1,490
    0
    0
    Thx meiden,

Het blijft een moeilijk iets!
    Maar ik zou mezelf ook nooit vergeven als ons kindje hiervan schade ondervindt!

8. jackie

jackie Fanatiek lid

Aug 10, 2006
    1,430
    0
    0
    vroeger pafte alle vrouwen er lustig op door hoor.
    Mijn moeder was kettingrookster en ik en mijn zusjes zijn net zo gezond. Bij me vriend net zo hij en zijn zusjes zijn ook gezond hoor.

Oke oke het is niet goed en wil het niet aanmoedigen maar je bent nog niet zwanger toch?

Als je er al zoveel moeite mee hebt zou het je juist moeten sterken om te stoppen.
    En als je het ECHT wilt lukt het je ook meid

9. weethetwel

weethetwel Bekend lid

Mar 20, 2007
    955
    0
    0
    Enschede
    het is wel zo.. vroeger en nu is zo anders geworden.
    ze moesten gewoon door werken tot er iets kwam.
    Roken en eten en drinken deden ze ook gewoon.

Maar ik heb voor me zelf gezegt mooi een reden om meteen te stoppen

10. engeltje22

engeltje22 Actief lid

Apr 27, 2007
    126
    0
    0
    net als foliumzuur wat heeft dat voor een zin een vriendin van mij heeft het bij de eerste zwangerschap gedaan dat werd een doodgeboren kindje en de laaste zwangerschap heeft ze het niet genomen die is super gezond.

11. Angelique79

Jan 22, 2007
    76
    0
    0
    Hallo meiden,

ik rook ook nog steedsmaar idd als ik zwanger ben dan wil ik wel stoppen of minderen.
    Bij mn eerste zwangerschap ben ik gelijk gestopt en na 7 maanden af en toe eens een sigaretje vanwege heel veel stress die ik had en mn kind is ook super gezond en nooit ziek. En ik zeg altijd waar een wil is is een weg en dan lukt het de meeste echt wel hoor.
    Maar zolang ik niet zwanger ben leef ik gewoon lekker en drink in het weekend ook lekker een biertje, moet kunnen toch!

12. Floddertje

Floddertje Actief lid

May 10, 2007
    460
    0
    0
    Noord-Holland
    Hi, ik rook ook nog steeds. Ik zeg elke dag tegen mezelf "Als het eenmaal zover is, dan stop ik ermee". Dan lees ik weer ergens dat roken de vruchtbaarheid niet echt bevorderd en dan wil ik toch weer acuut stoppen. Maar als ik vriendlief na het eten dan heerlijk z'n sigaretje zie opsteken denk ik "ach, zolang ik niet zwanger ben mag ik roken van mezelf". Zwanger worden... óók een achtbaan van emoties geloof ik...

13. Patriciadejager

Patriciadejager Actief lid

Feb 8, 2007
    280
    0
    0
    Ik heb altijd gezegd dat op het moment dat we voor een kindje zouden gaan, ik zou stoppen. Om de een of andere reden, lukt het me niet...

Wat er gezegd wordt dat er vroeger flink doorgerookt werd is wel waar, maar geen excuus natuurlijk, maar toch.... Het is gewoon moeilijk....

14. samantha1986

samantha1986 Fanatiek lid

Mar 21, 2006
    1,632
    0
    0
    hutje op de hei
    ik kan hier niet over mee praten
    ik heb nog nooit gerookt ;)

maar heel veel succes voor iedereen die gaat stoppen
    en jullie kunnen het zeker weten

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

Mar 31, 2007
    6,935
    0
    0
    Ik heb 9 maart mijn laatste pil geslikt en ben vanaf 12 maart gestopt met roken samen met mijn vriend. Ik heb 15 jaar gerookt en heb altijd geroepen dat een kinderwens de enoge reden is om te stoppen. Het is gelukt met pleisters. Ben nu heel erg blij en voel me er goed bij! :D

16. dionne84

dionne84 Actief lid

May 1, 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hallo

ik ben ook een roker!
    met mijn eerste zwangerschap eb ik gerookt tot 2 weken voor de bevalling, en 2 weken erna ben ik weer begonnen met roken.. :oops:
    ja erg stom..maar mijn kleine mannetje was 3680 gram toen hij geboren erdt en er was niets te zien aan de placenta.. dit geeft natuurlijk geen garanties voor de toekomst :( mochten we de volgende keer zwanger zijn dan en ik wel van plan om te stoppen, maar dan stop ik ook pas als ik zeker weet dat ik zwanger ben... mijn vriend is niet van plan om te stoppen...maar zal hem da zeker buiten laten roken,,
    WIE NIET BUITEN ROKEN KAN
    MOET MAAR BUITEN ROKEN!

;) ;)

liefs dionne

17. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Hee, dat is een leuke! Die ga ik onthouden.

Maarre, ik kan het niet helpen dat ik mijn wenkbrauwen een beetje optrok toen ik las dat jij tijdens je zwangerschap door hebt gerookt, maar je vriend straks buiten moet gaan staan. Beetje dubbel. Alhoewel ik het goed vind dat je je huis rookvrij wilt houden, hoor.

18. dionne84

dionne84 Actief lid

May 1, 2007
    404
    0
    0
    culemborg
    hoi,

ja dat is ook een beetje dubbel maar toen ik door had gerookt deed ik het zelf.. nu als ik weer zwanger mocht zijn en ik stop wil ik ook niet in mijn huis meeroken met hem... mee roken is erger als zelf roken..
    dus daarom..

liefs dionne

19. Niet meer actief

:rolleyes: Kan je foliumzuur ook al roken!?

20. pinklady

pinklady Bekend lid

May 10, 2007
    687
    376
    63
    provincie groningen
    Ik rook ook nog steeds, maar als de test over 4 dagen posi is ga ik zeker stoppen. En hier in huis wil ik ook geen gerook meer. Weg met dat spul!

Share This Page