Blauwe aders,vage klachten en wordt gek van t wachten, hahah

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mili, 11 mei 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    Hoi allemaal,

Nou ik had deze maand besloten om me niet gek te laten maken door mn lijf, haha maar ja...doe het dus wel :(

Ik hou mn laatste cyclus aan van 29 dagen zou dus NOD hebben op de 18e...

Had echter al behoorlijk op tijd veel rekbaar slijm..liep wel gelijk met mn banner, begon alleen ietsje eerder.
    Heftig en veel aan de klus geweest, om maar raak te schieten...hihi
    ;)

Nu heb ik sinds een dag of twee erg pijnlijke borsten, heb ik ook wel mbt NOD, maaaaar ik heb nu ook donkere tepels en en en .....blauwe aders die af en aan opgezwollen zijn. Met name mn rechter borst heeft dit erg. Het viel mn mannetje zelfs op...

Ook heb ik af en toe wat lichte krampjes en was mn urine iets anders van kleur...lichter ofzo.... :rolleyes:

Haha krampjes heb ik meestal valk voor NOD...en aangezien die vast nog ff op zich zou laten wachten...ben ik erg benieuwd...met name die aders in combinatie met pijnlijke (beurse) borsten is nieuw voor mij...

Spannend he...haha ach zal wel niets zijn hoor, maar ja al dat geklets over een roze limo, hihi dan wil ik helemaal graag dat ik vast weer dingen zie die niets te betekenen hebben...haha.

:) afwachten maar!

Groetjes,
    Mili

2. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    veel succes meid hopelijk is het raak, laat je het weten

3. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hai Mili.
    Ik zou me ook niet gek laten maken maar dat deed ik dus toch vorige maand.
    Ik had zelfs melk in mijn r borst en daarom dacht ik eigenlijk dat het raak was.
    Ben helemaal zon typ niet maarja...
    Nou ik hoop voor je dat het wel gelukt is!
    Groetjes L :)

4. KanjerB

KanjerB VIP lid

24 apr 2007
    5.097
    0
    36
    Zelfs melk in je r borst? en was je toen toch niet zwanger

5. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :rolleyes: ja vaag want hoe kom je dan aan melk in je borst?

Nou ja haha we zienhet wel..is denk ik ook nog te vroeg om echt klachten te hebben hoor :D ...maar ja..dit is wel nieuw en heb ik nog noit gehad voor NOD...dus spannend. ;)
    Najaa we zien wel. :)

6. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    Hello..

Nou ik heb ook van die vage klachten..

steken in me zij en rechter lies.
    stemminswisseling..
    moe..
    veel plassen....
    En nog meer van die vage klachten..

maar ja na het weekend ga ik testen.. voor de allereerste keer ik vind het nu al dood eng.. ik zal ook wel zo`n kluns zijn die over d`r eigen handen heen piest hihihi

groetjes en veel liefs

7. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahah nou hihi hoop van niet. In ieder geval veel succes met testen dan ;) enneh hoop op roze voor je!

8. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    ThnXX mili...

Ik hoop het ook wel.. maar ja manlief is er al van overtuigd dat ik het ben maar ja.. daar kan ik niet op vertrouwen natuurlijk...

Maar ja na het weekend hoor je het..

groetjes en veel liefs

9. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Hoi dames.Ik heb bij mijn 1ste zwangerschap 4 maanden borstvoeding gegeven dus ik denk dat fdat zeker uit maakt.
    En het is niet zo dat ik stralen melk heb hoor!Maar als ik er in knijp toch echt wel 10-11 druppels gelige melk.
    raar verhaaltje zo.Nou groetjes linda!

10. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :D spannend...*Mili is druk aan het duimen* ;)

11. PatriciaK

PatriciaK Fanatiek lid

10 mei 2007
    1.454
    0
    0
    je bent een schat.. en patricia duimt voor jou en ook de rest natuurlijk

xxxx

12. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    mmm aha hihi nou wist niet dat dat door kon werken, om het zo maar ff te zeggen.
    hihi...maar t zal wel

13. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    nog ff vraagje in te verlengde van mn eerdere vraag/opmerking.

Als ik mn borsten bevoel dan voel ik ook wat hardere dingen...lijken wel soort hardere bobbeltjes ofzo... :confused: nee niets ergs...(hoop ik)

Heb ik anders nooit..beetje voorin mn borst...kunnen dat opgezette melkklieren zijn ofzo? :rolleyes:

14. linda81

linda81 Fanatiek lid

7 mei 2007
    1.407
    0
    36
    stay at home mom
    Hoogkarspel
    Ik wist het zelf ook niet hoor!
    En het is alleen rechts... :oops: :)

15. Marie26

Marie26 Fanatiek lid

13 nov 2006
    1.004
    0
    0
    Nou meiden, succes met testen komende dagen. Ik hoop voor jullie op twee dikke strepen!

Marie

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    :confused: tsss echt vaag...als ik over mn borst ga voel ik de aders gewoon..die liggen gewoon op mn borst zeg maar... :rolleyes: heb ik echt nog nooit gehad...

najaa...haha maak mezelf al weer gek terwijl ik vast gewoon ongi ga worden...heb verder namelijk geen klachten...behalve dan pijnlijke borsten etc...

hihi...spannend...zucht...om gek van te worden! ;)

17. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    ja, erg hè, die klachten die je ineens gaat voelen. Ik heb een paar keer vocht uit mijn tepels gehad. Helaas werd ik gewoon ongi. Ik heb al vanaf 3 dagen na mijn ei krampen en steken in mijn lies/onderbuik. Nu nog steeds. Ik zie wel dat we gelijk lopen mili!

liefs wies

18. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Spannend he.
    Ik hoop voor je dat het raak is.

Groetjes Taby.

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    ach ja...haha al die klachten...daarom gaf ik ook aan dat ik me niet gek wilde laten maken....maar ja dit is anders dan wat ik heb gehad ooit...hihi.

lijkt ook of er in mn rechter tepel nu een gaatje zit, een soort kruisje...mmm vaag in links niet namelijk.

@wiesje, ja klopt wel lopen gelijk...nou ben benieuwd hihi spannend...ik duim voor je hoor! (enneh voor mezelf en de rest natuurlijk ;) )

20. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    hahaha nou mn mannetje zegt ook dat er een gaatje in mn tepel zit. In rechts wel, maar in links niet... :)

Deel Deze Pagina