Hallo dames, Mijn vriend en ik zijn sinds kort aan het proberen om onze kinderwens in vervulling te laten gaan. Vrijdag of zaterdag mag ik testen, maar ik heb naar mijn idee al wat kwaaltjes. Spannend dus! Kan bijna niet wachten! Ik slik al enige tijd elke ochtend braaf foliumzuur, simpele pilletjes van de Kruidvat (huismerk). Nou zit ik er aan te denken om andere pillen te slikken als ik daadwerkelijk zwanger blijk/ben. Wat slikken (of slikten) jullie? Welk merk, met/zonder visolie etc..? Wat waren jullie ervaringen hiermee? Mijn foliumzuur zijn bijna op dus moet binnenkort toch nieuwe kopen
Foliumzuur van Etos en later van AH (in 9 maanden verslind je heel wat van die dingen ) en nu zwanger totaal pillen ofzo van de AH. Zal me na deze verpakking eens inlezen in de andere merken
Ik slik de multivitamine van davitamon. Geschikt voor kinderwens, zwanger en borstvoeding. Van de ene vitamine moet je meer dan normaal, van de ander minder dus zo slik ik ook niet teveel.
Ik slik foliumzuur van kruidvat eigen merk, zodra ik zeker weet dat het raak is ga ik over naar de mama vitamines ook van kruidvat eigen merk. Heb deze ook gebruikt tijdens de zwangerschap van mijn zoontje
Ja, ik gebruik ook multivitamine voor zwangeren van kruitvat. Deze gebruikte ik al voor het zwanger worden in de winter en in de zomer de gewone foliumzuur pilletjes.
Ik slik vitaal zwanger van kruidvat, daar zitten alle vitamines in incl foliumzuur en ik slik 2 pilletjes omega 3_6_9 ( visolie) van kruidvat
Ik slikte eerst gewoon foliumzuur van de kruidvat totdat ik wist dat ik zwager was.Nu de mulivitamine van Davitamon speciaal voor zwangere vrouwen (mama). Heb ik bij de eerste ook geslikt maar ga als het doosje op is misschien toch over op een ander merk want ik vind ze zo goor ga bijna over mn nek als ik ze moet slikken. Weet niet of die andere die julie slikken ook zo vies smaken???
Geen ervaring met davitamon, maar ik vind die kruitvat pillen ook niet heel denderend smaken, moet je ook gauw doorslikken
Ik slik mama plus van davitamon. Hier zit een kapseltje omheen zodat je niks proeft (niet kapot bijten dus!). Ml wil het beste van het beste, en hij is van mening dat davitamon met visolie beter is dat de pillen van het kruidvat. Tja... Volgens mij maakt het niks uit...
Hier de kruidvat speciaal voor zwanger worden, zwanger zijn. Maar die zijn ook echt niet lekker haha! Beetje muffe geur/smaak...
Ik weet sinds afgelopen dinsdag dat ik 4 weken zwanger ben. Slikte nog geen foliumzuur. Zwangerschap is heel onverwachts, maar wel enorm gewenst!!! Vandaar dat ik het nog niet slikte, maar ben er gelijk mee begonnen. Ik heb gelezen dat het raadzaam is om het tot ongeveer 8 weken te slikken. Maar kan geen kwaad toch om het langer door te blijven slikken toch, of wel? Wat raden jullie aan om te gaan slikken? Wil nu ook niet gelijk alweer stoppen met foliumzuur.
De hele periode van zwanger worden 8 mnd tm de 10 weken dat ik dus zwanger was heb ik van kruidvat eigen merk geslikt. Las ergens dat als je zwanger wil worden de man ook foliumzuur kan slikken, was hier misschien toeval maar m'n man deed dat de laatste keer ook en ik was zwanger. Wil niks zeggen natuurlijk hihi maar je doet van alles dus dachten ach waarom niet
Davitamon mama plus visolie. Hier zit alles in wat je nodig hebt en je hebt maar 1 capsule per dag nodig. Eerst gebruikte ik de zwanger multivitamine van Etos, die is namelijk wel goedkoper. Maar het nadeel daarvan vond ik dat je er 2 per dag moest slikken en dan vergat ik soms 1.
Ik slikte ook foliumzuur van het Kruidvat. Toen dat potje op was ben ik over gegaan op Gravitamon. Heb ook nog even met de multivitaminen van Kruidvat zelf voor zwangere vrouwen in mn handen gestaan. Maar als je kijkt naar de hoeveelheden van vitaminen, mineralen, ijzer etc. tussen Gravitamon en Kruidvat zit daar best wat verschil in. Je hebt als zwangere natuurlijk meer vitamine D nodig maar de Kruidvat scoorde op best wat ingrediënten meer dan 100%. Ik heb altijd geleerd dat een teveel aan vitaminen ook niet goed voor je is, en naast die pillen eet je natuurlijk ook nog je groenten en fruit. Dat heeft mij doen besluiten voor Gravitamon te gaan ook al is die wat duurder... Ik slik wel de omega 3 capsules van Kruidvat.
ik slik ook foliumzuur van de kruidvat maar ook vitamine d van de kruidvat. Heb overleg gehad met de verloskundige, wanneer je gezond eet heb je verder niks nodig.