Hallo Dames Ik heb een onregelmatige cyclus die de laatste tijd ongeveer 35 dagen duurt, de ene keer dagje langer of korter maar toch vrij stabiel. Nu hebben we 30 december voor het laatst seks gehad, en was mijn eisprong pas op 2 januari, dus ik ging er vanuit dat het deze maand niks zou worden. Nu werd ik afgelopen maandag plots misselijk, heb ik last van rommelende darmen en moet ik veel boeren. En had ik een drupje bruin slijm in me slipje. Ik ging er gewoon vanuit dat ik een griepje te pakken had, maar afgelopen woensdag had ik plots licht bloedvlies, niet heel veel maar toch. Dit heeft tot vandaag niet verder door gezet. Zou het dan toch kunnen? en herkent een van jullie dit?
Ik heb toevallig ook zoiets... Mijn ei was rond de jaarwisseling en 8 januari had ik opeens roze slijmverlies. Was net zo snel over als het gekomen was! En nu dus twee dagen later weer roze. Geen idee, maar zo lang het niet rood is heb ik hoop
Afwachten dus voor ons beide.. Ik vind het alleen zooo moeilijk haha, vandaag toch maar vast testje gehaald van de kruidvat..
Hallo dames! Ik wil gezellig meekletsen want ik zit met het zelfde.. Ik heb rond 5/6 januari mijn ei gehad, ik voelde me na me ei al niet lekker, of het nou door een bevruchting komt of een griepje weet ik niet. een paar dagen geleden voelde ik ineens een felle steek aande rechter kant van mijn baarmoeder.. nu zat ik vanmorgen op de wc en verloor ik wat roze bruin achter slijm.. 20 januari is mijn nod.. ik heb wel vaak van te voren wat bruinig bloed maar een week van te voren niet! dus spannend allemaal! ik duim ook voor jullie!
Hallo iedereen Ik heb op 4/5 m'n eisprong gehad en moet de 19/20e deze maand worden ik heb eerder deze week een test gedaan omdat m'n lichaam anders aanvoelt dan normaal gesproken ,en omdat ik te nieuwsgierig was haha maar hij was negatief .heb al een tijdje last van ongi gevoel en rugpijn ben ook een paar dagen misselijk geweest maar das een beetje weg gegaan. Maar na zondag als k dan nog geen rode vlaggetjes heb dan ga ik weer opnieuw testen . Vind t allemaal heel erg spannend!