Ik maak me weer helemaal gek geloof ik

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door farfan, 18 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farfan

    farfan Actief lid

    5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hallo meiden!

    Het is weer eens zover, een hele tijd gaat het goed, maar nu ben ik weer bezig om mezelf gek te maken.
    Zag vanaf eergister de blauwe adertjes op mijn ene borst (niet eens allebei). Ik zie ze altijd wel een beetje maar het lijkt net of dat ik er nu meer zie en iets donkerder dan normaal.
    Maar ik weet heel goed dat ik me dat weer kan verbeelden, of het ligt weer aan het ontpillen, noem maar op.
    Ik probeer ook steeds te denken: maak je niet gek, je word echt wel ongesteld hoor. En als ik dan idd ongi word en ben heel erg teleurgesteld, kan ik tegen mezelf zeggen: zie nou wel! :)
    Maar goed ben denk ik niet de enige die dit heeft.
    Maar ik wist voordat ik gestopt was met de pil niet dat ik zo goed was in mezelf gek maken :confused:

    Ik moet maar weer eens geduld hebben!

    Liefs farfan
     
  2. maranka

    maranka VIP lid

    27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Heel herkenbaar hoor. Ik ben ook een ster in mezelf gek maken.
    Veel succes om je ongeduld te bedwingen!
     
  3. lauwtje

    lauwtje Fanatiek lid

    21 mei 2007
    1.358
    0
    36
    ja erg is dat he! ik heb t ook wel... ik brobeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn en zeg ook steeds tegen mezelf: ga dr maar niet van uit dat t raak zal zijn. maar toch....! het zit wel de hele tijd in je hoofd!
     
  4. Mams136

    Mams136 VIP lid

    26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    ik heb daar ook al last van, erg vervelend maar kan er ook niks aan doen verder, gaat helemaal vanzelf
     
  5. Stefys

    Stefys Actief lid

    20 jun 2007
    138
    0
    0
    Heel herkenbaar hoor!
    Ik zit nu in mn 5e maand, en het is afwachten op mn menstruatie of juist niet.. Soms word ik er zo moe van en zeg tegen mn man! NU WIL IK WEL ZWANGER WORDEN HOOR!
    Pff het duurt maar en duurt maar.. En als ik dan denk aan die vrouwen die al jaren bezig zijn en op alle manieren om kindjes te krijgen, pfff :cry:

    Hoop dat we allemaal snel zwanger mogen worden! [-o<
     
  6. Bianca24

    Bianca24 Fanatiek lid

    16 jul 2007
    1.063
    0
    0
    verzorgende
    ik denk dat iedereen dat wel heeft..dat je je toch druk maakt...ze zeggen dat je je niet zo druk moet maken , dat dat negatief is om zwanger te worden?....zal dit een fabeltje zijn, want anders word ik nooit zwanger denk ik....maak me echt soms veelste druk..zie ook dingen die er niet zijn :) ...nou jah ze zijn er wel, maar als het nu door het ontpillen komt?
    Ik weet het niet :-k
     
  7. Essiegirly

    Essiegirly Fanatiek lid

    14 mrt 2007
    1.712
    0
    0
    Dordrecht
    Ik ben ermee gestopt!
    WE zien het allemaal wel.
    Heb mezelf het voorgenomen........ elke maand maakte ik mezelf gek.
    Maar ga het niet meer doen. Hou me met andere dingen bezig me zieke moeder bijvoorbeeld! En nog andere zaken. Dus ik zie het wel wanneer het mijn tijd is.
     
  8. Bo20

    Bo20 Fanatiek lid

    8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Tja, het is echt heel irritant.. dat weet ik nog van mezelf. Maar als de tijd rijp is, dan lukt het echt! :) Ik zelf kan er niet goed over meepraten ben eigenlijk na één echte ronde al zwanger geraakt.. Maar ja, het had inderdaad ook heeeeel anders kunnen lopen.

    Ik zou zeggen, maak jezelf niet gek en voor je het weet zie je twee blauwe/ roze streepjes in je venstertje!

    Succes allemaal! :D
     
  9. Niet meer actief

    het eerstehalf jaar had ik daar nog niet zo veel last van voelde wel wat, maar dacht zal wel daarna begon het bij mij pas erg te worden kreeg ook steeds meer dingen erbij en zo de laatste maand was ik zo stellig was misselijk had maagzuur en dat had ik nog nooit gehad dus ik dacht nu is het echt raak , maar nee hoor al denk ik wel dat er iets heeft gezeten dit keer maar dat het met de ongi weg is gegaan.
    xxx miss butterfly
     
  10. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    ik voel helemaal met jullie mee!

    ben sinds 1 week misselijk en mijn buik is erg opgezwollen, broek kan niet eens meer dicht en bij mijn eerste zwangerschap had ik al met 8 weken een positiebroek aan. Verder heb ik al een aantal keer overgeef neigingen gehad, ben ik heel erg moe, doen mijn borsten pijn, problemen met mijn ontlasting en ruik alles.

    Maar ik blijf maar denken dat het ontpillen is ondanks ik bij mijn eerste zwangerschap in 1 keer zwanger was!

    Ik moet wachten tot het weekend maar als ik heel eerlijk ben heb ik al een aantal het idee gehad om nu een test te halen.

    Hoop voor jullie dat het raak is!
     
  11. FreeWilly8

    FreeWilly8 Fanatiek lid

    23 okt 2006
    2.055
    0
    36
    Gediplomeerd SPW4 WB'er, Rugzakbegeleider regulier
    Hardenberg
    Nou Cynthia1979, dat klinkt wel heel erg als zwanger zijn, ik hoop 't voor je meid!

    En ja, verder is 't gewoon afwachten hè, maar wel moeilijk. Je gedachten verzetten door gewoon andere dingen te gaan doen wil wel eens helpen. En wat ook wil helpen is met jezelf een datum afspreken dat je mag testen. Je kunt jezelf dan aan een afspraak houden er tot die tijd niet al teveel over na te denken of 'dit' of 'dat' een zwangerschapsverschijnsel zou kunnen zijn.

    't Is moeilijk, maar wel belangrijk. Wat als 't nog heel lang duurt, ga je dan al die tijd zitten wachten? Lijkt me niet gezond, leef je leven en wacht af. Klinkt wel simpel, is moeilijk, maar wel belangrijk.


    Ff off-topic: @ Stefys, ik vind de beertjes in jouw handtekening zóóóóóó lief! :D
    (Mijn man en ik zijn echt into de schattige beren enzo, geweldig, dat plaatje van jou!)
     
  12. cynthia1979

    18 jun 2007
    65
    0
    0
    reisbureaumedewerkster
    zaandam
    dank je, laten we het hopen,

    had net wel beige kleurig slijmverlies :( maar dat is te verwaarlozen hoor, het was zo weining. Nog niet eens 1 druppel! Maar toch ik hoop niet te veel. zou zo graag een broertje of zusje willen voor mijn zoontje!
     
  13. angeliquevugts

    12 jul 2007
    82
    0
    0
    taxichauffeusse in den bosch
    heerewaarden
    hai heel logish wat je doet doen we inderdaad allemaal denk ik het is nou eenmaal zo als je stopt met de pil wil je meteen zwanger zijn je bent er klaar voor toch? maar helaas werkt dat niet zo in de realiteit ik ben zelf 2 maanden terug gestopt met de pil en ik baal elke maand als het nog niet raak is krijg je allemaal klachtjes en wordt je toch ongi kl0ote is dat ze zeggen inderdaad je moet er niet te veel mee bezig zijn dan lukt het t snelst maar wij dames weten wel beter je kunt toch aan niets anders denken ? sucses ik hoop dat we allemaal snel zwanger zijn en kunnen gaan genieten van al die kwaaltjes groetjes angelique
     

Deel Deze Pagina